مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک :

پیشکسوتان فرهنگی سرمایه های واقعی نظام تعلیم و تربیت هستند

قرچک (پانا) - جلسه ستاد صیانت از حقوق شهروندی و سلامت اداری با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک و اعضای شورای معاونین در سالن اجتماعات ثقلین منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۷۲۵۷۷
لینک کوتاه کپی شد
پیشکسوتان فرهنگی سرمایه های واقعی نظام تعلیم و تربیت هستند

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک، غلامرضا بختیاری مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در سخنانی اظهار کرد: تکریم ارباب رجوع و حقوق شهروندی الویت کاری بنده و همکارانم در مدیریت آموزش و پرورش است و تمامی همکاران اداری و مدیران واحد های آموزشی می بایست اهتمام لازم در این خصوص داشته باشندتا تکریم ارباب رجوع و حقوق شهروندی در حد شعار باقی نماند.

او در ادامه گفت: تکریم و برخورد محترمانه با همکاران پیشکسوت باید در اولویت باشد در پاسخگویی به همکاران پیشکسوت فرهنگی اهتمام ویژه داشته باشید این عزیزان سرمایه های واقعی نظام تعلیم و تربیت هستند.

او افزود: رضایتمندی ارباب رجوع را مد نظر قرار دهید با بی حوصلگی جواب ارباب رجوع را ندهید تکریم یعنی با روی خوش پاسخ دادن و حفظ شأن و منزلت ارباب رجوع است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک تصریح کرد: در خصوص ارزیابی و عملکرد دستگاهی سال 98 کلیه معاونت ها، دوایر داخلی و واحد های آموزشی نسبت به بارگذاری مستندات در سامانه نظارت و بازرسی اهتمام لازم را به عمل آورید .

بختیاری بیان کرد: تکمیل دقیق شاخص های عمومی و اختصاصی مبنای ارزیابی و عملکرد مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک می باشد.

خبرنگار: مریم قنبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار