پورمحمود: رسالت سازمان دانش آموزی قرار دادن دانش آموزان در مسیر رسیدن به حیات طیبه است

تهران(پانا) - پورمحمود، سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی از تشکیل جلسه ای به مناسبت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی با حضور مدیر منطقه و اعضای شورای معاونین در اتاق معاونت پرورشی و تربیت بدنی خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۷۲۵۴۳
لینک کوتاه کپی شد
پورمحمود: رسالت سازمان دانش آموزی قرار دادن دانش آموزان در مسیر رسیدن به حیات طیبه است

به گزارش خبرگزاری پانا، طاهره پورمحمود، سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه 17 از تشکیل جلسه ای به مناسبت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی با حضور مدیر منطقه و اعضای شورای معاونین در اتاق معاونت پرورشی و تربیت بدنی خبر داد.

طاهره پورمحمود در این جلسه با اشاره به تاریخچه تشکیل سازمان دانش آموزی، آن را یک نهاد عمومی و غیردولتی خواند که در حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی فعالیت می‌کند ایشان گفت: محوریت فعالیت های سازمان دانش آموزی تحقق شعار "همفکری، همدلی، همکاری" است که باید تلاش کرد ضمن تحقق این شعار در بین گروه ها و تیم های کاری به ویژه اعضای شورای تربیتی و سایر کارکنان اداری از طریق تربیت صحیح دانش آموزان روح همفکری و همدلی را به سطح جامعه تزریق شود.
پورمحمود ضمن اشاره به اهداف رسالت‌های سازمان دانش آموزی آموزش مهارت های تشکیلاتی را از ضروریات جامعه ی دانش آموزی فعلی دانست و گفت: از جمله فعالیت‌های این سازمان برگزاری اردوهای ملی است که هدف از این اردوها تمرین آموخته های تشکیلاتی دانش آموزان در طول سال تحصیلی در یک فضایی جدی و رسمی است و به عبارتی دانش‌آموزان آموخته های خود در زمینه مهارت‌های تشکیلاتی را در طول زمان برگزاری اردوی ملی به نمایش می‌گذارند.
سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی از دیگر فعالیت های سازمان دانش آموزی به فریادهای شادی اشاره کرد و این نغمه شادی را روش خوبی برای خالی نمودن هیجانات دانش آموزی وبرپایی زنگ های شادی در قالب ارزش های دینی برای دانش آموزان خواند.
وی در ادامه گفت: منش های دوازده گانه سازمان دانش آموزی منطبق بر ساحت های شش گانه سند تحول بنیادین می باشد و این سازمان در جهت تحقق اهداف عالیه نظام آموزش و پرورش گام بر می دارد.ایشان تاکید کرد اگر امروز در سازمان دانش آموزی اهداف ترسیم شده برای این سازمان را دنبال نماییم می توانیم دانش آموزان را در مسیر رسیدن به حیات طیبه قرار دهیم و چشم انداز خوبی را برای جامعه در آینده محقق نماییم.

ایشان در ادامه گفت: مجموعه فعالیت های حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی به صورت زنجیروار به هم متصل است و برنامه های مربوط به همه کارشناسی ها با اهمیت است و باید به صورت متوازن پیش برود، زیرا که کم کاری در یک حوزه ممکن است فعالیت حوزه های دیگر را دشوار سازد که ازآن جمله می توان به آمار آسیب های اجتماعی در بین دانش آموزان اشاره کرد که اگز بتوانیم فعالیت های مدون و برنامه ریزی شده خوبی برای دانش آموزان طراحی و اجرا نماییم در واقع از آسیب های اجتماعی جلوگیری نموده ایم.
ایشان در پایان ضمن تبریک سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی به اعضای حاضر درجلسه موفقیت سازمان دانش آموزی را در گرو همفکری، همدلی و همکاری مجموعه و حمایت اعضای شورای معاونین دانست و از حمایت های مدیریت در جهت انجام فعالیت های پرورشی قدردانی نمود و تاثیر حمایت ها را در رشد و بالندگی مجموعه موثر و با اهمیت دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار