معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

معرفی واجدین شرایط متقاضی معلم وظیفه در شهرستان‌های استان تهران جهت انجام مراحل گزینش

تهران(پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از معرفی 191 نفر از متقاضیان معلم وظیفه در شهرستان های استان تهران جهت انجام مراحل گزینش خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۷۲۴۹۱
لینک کوتاه کپی شد
معرفی واجدین شرایط متقاضی معلم وظیفه در شهرستان‌های استان تهران جهت انجام مراحل گزینش

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، یوسف بهارلو با اشاره به مراحل پذیرش معلم وظیفه در شهرستان‌های استان تهران، گفت: داوطلبین دارای مدارک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد، مشروط به دارا بودن برگه آماده به خدمت بدون مهر غیبت که تاریخ اعزام آنها تیر، مرداد و شهریور 1399 باشد می‌توانستند در این طرح شرکت نمایند.

او با اشاره به اینکه از میان متقاضیان 191 نفر واجد شرایط لازم جهت معرفی به هسته گزینش و طی مراحل بعدی بودند، اظهار کرد: این متقاضیان در 14 منطقه شهرستان‌های استان تهران مورد پذیرش قرار گرفتند که پس از طی مراحل گزینش پذیرفته شده‌گان نهایی از مهرماه 99 مشغول به کار خواهند شد.

بهارلو با تاکید بر جذب نیروی متخصص و متعهد در این حوزه تصریح کرد: پذیرفته‌شدگان نهایی پس از گذراندن دوره آموزش نظامی باید دوره های ضمن خدمت آموزش معلمی را نیز که برای آنان در نظر گرفته شده است، سپری کرده تا بتوانند از ابتدای مهر ماه فعالیت آموزشی خود را آغاز نمایند.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به اینکه اسامی پذیرفته شده گان نهایی در خردادماه اعلام می‌شود، خاطرنشان کرد: تمامی سعی و تلاش ما بر این است که از میان متقاضیان معلم وظیفه در استان، بهترین افراد جهت قرار گرفتن در این مسئولیت خطیر و ارزشمند به گزینی شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار