بازدید مدیر آموزش و پرورش منطقه 8 از پروژه درحال ساخت مجموعه ورزشی شهید نیکوکار

تهران (پانا) - مینو زمان، مدیر آموزش و پرورش منطقه 8 روز یکشنبه 21 اردیبهشت ماه1399 به همراه مادر خیرساز شهید نیکوکار، مهندس مددی از پروژه درحال نوسازی و بهینه سازی مجموعه ورزشی شهید نیکوکار بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۰۷۲۴۸۹
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیر آموزش و پرورش منطقه 8  از پروژه درحال ساخت مجموعه ورزشی شهید نیکوکار

به گزارش خبرگزاری پانا، مینو زمان، مدیر آموزش و پرورش منطقه 8 روز یکشنبه 21 اردیبهشت ماه1399 به همراه مادر خیرساز شهید نیکوکار، مهندس مددی مجری و پیمانکار طرح، شیخی، معاون پرورشی و تربیت بدنی، قبادی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی، رضاقلی، کارشناس مسئول تربیت بدنی از پروژه درحال نوسازی و بهینه سازی مجموعه ورزشی شهید نیکوکار بازدید نمود.

این مجموعه ورزشی به منظور ایجاد سالن تخصصی رشته ژیمناستیک نوسازی می شود که با ایجاد امکانات و تجهیزات مناسب و استاندارد به عنوان یکی از سالن های تخصصی ژیمناستیک در شرق تهران آماده خدمت رسانی به دانش آموزان نواحی کم برخوردار خواهد بود.

مینو زمان در روند بازدید خود از این مجموعه گفت: امیدواریم این پروژه هرچه سریعتر آماده شود، زیرا این منطقه پرجمعیت و با تراکم بالایی است و ساخت این مجموعه ورزشی می‌تواند به توسعه سرانه فضاهای ورزشی منطقه کمک شایانی نموده و دانش آموزان علاقمند در رشته های خاص را جذب و زمینه ظهور استعداد و خلاقیت های آنان و تربیت قهرمانان ورزشی را فراهم نماید.

وی افزود: از اهتمام خیرین به ویژه مادر شهید والامقام نیکوکار تشکر می‌کنم و امیدوارم دعای خیر شهیدان بدرقه راهمان باشد تا بتوانیم اینگونه پروژه ها را با قوت و دلگرمی مضاعف به پیش ببریم.

لازم به ذکر است آموزش و پرورش منطقه 8 با جذب خیرین و اهتمام فراوان در جذب اعتبارات یکی از پیشگامان عرصه ساخت مدارس و نوسازی فضاهای آموزشی و پرورشی شهر تهران است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار