معاون سازمان دانش آموزی استان قزوین:

سازمان دانش آموزی با تربیت اجتماعی و سیاسی دانش آموزان مدیران آینده را پرورش می دهد

قزوین (پانا) - معاون سازمان دانش آموزی استان قزوین عنوان کرد سازمان دانش آموزی با تربیت اجتماعی و سیاسی دانش آموزان مدیران آینده را پرورش می دهد.

کد مطلب: ۱۰۷۲۴۸۳
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش آموزی با تربیت اجتماعی و سیاسی دانش آموزان مدیران آینده را  پرورش می دهد

محمود اصغری در گفتگو با پانا، با تبریک بیست و یکمین سالروز تأسیس سازمان دانش آموزی، اظهار کرد: این سازمان در سال 78 با تصویب شورای انقلاب فرهنگی کشور به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد و در این سال ها هزاران دانش آموز تحت این مجموعه پرورش یافته و کارهای انقلابی در سازمان دانش آموزی انجام شده است.
وی افزود: همفکری، همدلی و همکاری رویکرد اعضای تشکیلات سازمان دانش آموزی است و با همین رویکرد برنامه های سازمان در مدارس به مرحله اجرا درمی آید.
معاون تشکیلاتی سازمان دانش آموزی استان قزوین با اشاره به ظرفیت های عظیم این سازمان، گفت: سازمان دانش آموزی بازوی توانمند وزارت آموزش و پروش است که می تواند در راستای تحقق اسناد بالادستی به ویژه سند تحول بنیادین کارهای اساسی انجام دهد.
اصغری با بیان اینکه سازمان دانش آموزی با تربیت اجتماعی و سیاسی دانش آموزان مدیران آینده را تربیت می کند، تأکید کرد: سازمان دانش آموزی، دانش آموزان را برای زندگی آینده آماده می کند و تربیت اجتماعی و سیاسی دانش آموزان از سیاست های این سازمان است.
این مسئول ادامه داد: آموزش های سازمان دانش آموزی منطبق با معیارهای بین المللی است و این آموزش ها در زندگی بسیار کاربردی هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار