دیدار با خانواده های نجاتگران ایثارگر زنجان به مناسبت هفته هلال احمر

زنجان (پانا) - همزمان با هفته هلال احمر مدیر عامل و مسئولان جمعیت هلال احمر استان زنجان با خانواده های نجاتگران ایثارگر در شهرستان خدابنده دیدار و گفت و گو کردند.

کد مطلب: ۱۰۷۲۴۷۵
لینک کوتاه کپی شد
دیدار با خانواده های نجاتگران ایثارگر زنجان به مناسبت هفته هلال احمر

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر زنجان، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان در دیدار با خانواده های نجاتگران ایثارگر هلال احمر افزود: ایثارگران مظهر صلابت و اقتدار هستند و مدال افتخار آنها در تاریخ جاودانه خواهد ماند.
شهرام میرزایی تاکید کرد: روحیه صبر و استقامت خانواده نجاتگران ایثارگر هلال احمر که در راه نجات همنوع؛ جان خود را از دست دادند، بسیار ارزشمند و این روحیه برای همگان عبرت انگیز است.
وی اظهار کرد: ایثارگری، مدال افتخاری است که خداوند متعال این نعمت ارزشمند خویش را نصیب انسان‏های پاک و بی‌‏آلایش خود می‏ کند که زندگی خود را در راه نجات بندگانی دیگر برای رضای حق فدا کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: ایثارگری امدادگر فداکار و پرافتخار مرحوم سید رضا جعفری و مرحوم وحید محمدی از ذهن خانواده بزرگ هلال احمر هرگز محو نخواهد شد.
میرزایی ابراز امیدواری کرد: بتوانیم وظایف خود را در راستای خدمت رسانی به خانواده معظم ایثارگران به نحو مطلوب انجام دهیم و توفیق این خدمت را به معنای واقعی داشته باشیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان زنجان نیز در ادامه عنوان کرد: رشادت نجاتگران ایثارگر با هیچ زبانی قابل توصیف نیست؛ چرا که بالاترین درجه ایثار را که نثار جان خودشان بود، در راه نجات همنوعی از دست دادند.
حجت الاسلام جواد نصیری تاکید کرد: دیدار با خانواده های شهدا سنت حسنه ای است که همواره در اولویت فعالیت های جمعیت هلال احمر قرار داشته و با عنایت خداوند متعال تداوم خواهد داشت.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان این دیدارها با خانواده معظم ایثارگران هلال احمر استان در شهرستان خدابنده؛ مرحوم وحید محمدی و مرحوم سید رضا جعفری انجام شد.
این دیدارها با حضور مدیرعامل، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان و رئیس شعبه خدابنده انجام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار