طالبی: باعث افتخار است قطره ای باشم در دریای بیکران تعلیم و تربیت

فیروزه طالبی، مدیر سازمان دانش آموزی منطقه ۱۳ در گفتگو با خبرنگار پانا به مناسبت بیست و یکمین سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی به تاریخ ۲۱ اردیبهشت در مورد اهداف سازمان دانش آموزی، اهمیت فعالیت های این نهاد عمومی و مشارکت آن در زمینه های مختلف سخن گفت.

کد مطلب: ۱۰۷۲۴۶۴
لینک کوتاه کپی شد
طالبی: باعث افتخار است قطره ای باشم در دریای بیکران تعلیم و تربیت

فیروزه طالبی ضمن تبریک به مناسبت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی گفت: تشکیلات دانش آموزی پیشتازان علاوه بر برخورداری از اصول و مبانی مشترک با سایر تشکل ها، دارای ویژگی های خاص یعنی تقویت تشکیلاتی می باشد؛ ویژگی ای که تنها بر اساس رسالت تربیتی بلند مندرج در اساسنامه سازمان شکل می گیرد و حقیقت و جوهره ی این ویژگی در راستای ایجاد نظم، انسجام، اتحاد و وحدت رویه بین اعضا است.
وی افزود: انجام فعالیت های اجتماعی و گروهی اعضای تشکیلات دانش آموزی پیشتازان، موجب تقویت حضور در جمع و ارتباط با جمع می گردد و دانش آموزان را به سمت اجتماعی شدن هدایت می کند که این یکی از اهداف مهم سازمان دانش آموزی است.
ایشان ضمن تقدیر و سپاس از همراهی و همدلی مربیان اظهار کرد: مربیان پیشتاز فعال و توانمند در ایام تعطیلات مدارس با تولید محتوا و آموزش های مجازی با ما همکاری داشتند و ثابت نمودند که تشکیلات پیشتازان در سازمان دانش آموزی تعطیلی نمی شناسد و در همه بحران ها همراه دانش آموزان خواهد بود.
مدیر سازمان دانش آموزی منطقه در ادامه گفت: در همین راستا با توجه به فرا رسیدن بیست و یکمین سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی که نهادی عمومی وابسته به آموزش و پرورش می باشد جهت بزرگداشت این مناسبت، یادبودی با درج آرم شعار پیشتازان همفکری، همدلی و همکاری از طرف سازمان دانش آموزی منطقه تهیه شد و در روز یکشنبه ۲۱ اردیبهشت به همکاران اداری اهدا گردید.
طالبی در پایان ضمن گرامیداشت این روز گفت: باعث افتخار من است قطره ای باشم در دریای بیکران خلوص و ایثار و عشق به همنوع و تعلیم و تربیت به فرزندان این مرز و بوم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار