جلسه کمیته تخصصی سند تحول بنیادین حوزه معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بوشهر برگزار شد

بوشهر(پانا)_ جلسه کمیته تخصصی برنامه سال ۹۹ سند تحول بنیادین در حوزه معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بوشهر برگزار شد .

کد مطلب: ۱۰۷۲۴۵۹
لینک کوتاه کپی شد
جلسه کمیته تخصصی  سند تحول بنیادین  حوزه معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بوشهر برگزار شد

به گزارش پانا ، اولین جلسه کمیته تخصصی برنامه سال ۹۹ سند تحول بنیادین در حوزه معاونت تربیت بدنی و سلامت با حضور اعضا برگزار شد .

اسد حصیری معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت : برنامه های زیر نظام در نظام های ششگانه سند تحول که مبنای تدوین برنامه‌های سالانه آموزش و پرورش در طول برنامه ششم توسعه است با بهره گیری از تجارب گذشته و رویکرد استفاده از بسته های تحولی برنامه سال ۱۹۹۹ در حوزه معاونت تربیت بدنی و سلامت به بحث گذاشته شد .

حصیری افزود : برنامه سال ۹۹ تربیت بدنی و سلامت از ادارات زیر مجموعه معاونت تربیت بدنی و سلامت تبیین گردید و با حضور دبیر کمیته اجرایی سند تحول آموزش و پرورش استان بوشهر کبری حسامی به ابهامات لازم پاسخ داده شد مقرر گردید که برنامه عملیاتی سال ۹۹ در حوزه های تربیت بدنی و فعالیتهای ورزشی و هیئت ورزش دانش آموزی و اداره سلامت و تندرستی تا ۳۱خرداد ۹۹ تنظیم و به مناطق شهرستان‌ها ابلاغ گردد .

حصیری تصریح نمود : در این جلسه برنامه توجیهی و آموزشی اعضای کمیته نیز در دستور کار قرار گرفت و پس از تنظیم برنامه استانی و تنظیم برشها برنامه به شهرستان منطقه ابلاغ خواهد شد و مناطق موظفند که تا ۳۱ تیرماه ۹۹ نسبت به تدوین برنامه منطقه ای و ابلاغ آن اقدام نمایند مدارس نیز بر مبتنی بر ساحت های ششگانه و اهداف دوره تحصیلی و برنامه درسی موظفند که نسبت به تنظیم برنامه ها و ابلاغ آنها به مدارس اقدام لازم را صورت دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار