مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی از سازمان دانش آموزی استان بازدید کرد

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی به مناسبت سالروز تأسیس سازمان دانش آموزی با حضور در این سازمان با مدیر و اعضای سازمان دیدار کرد.

کد مطلب: ۱۰۷۲۴۵۸
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی از سازمان دانش آموزی استان بازدید کرد

ابراهیم محمدی ظهر امروز در جریان دیدار با مدیر و کارکنان سازمان دانش آموزی استان در رابطه با فعالیت های این سازمان گفت: ایجاد تفکر تشکیلاتی و روحیه های خودباوری و نظم پذیری یکی از نیاز های مبرم دانش آموزان امروز و جوانان و پدران و مادران فردای جامعه است، این شاخصه ها به خوبی و با برنامه ریزی مناسب باید توسط نظام تعلیم و تربیت برای دانش آموزان تبیین شوند و این وظیفه بسیار مهم بر عهده سازمان دانش آموزی قرار دارد.

محمدی ادامه داد: فضای حاکم بر آموزش و پرورش یک فضای علمی صرف نیست و پرورش مقدم بر آموزش و در اولویت برنامه ریزان نظام قرار دارد؛ بر این اساس سازمان دانش آموزی در این فضا به صورت جدی وارد عمل شده و تا به امروز نیز فعالیت های قابل قبولی را ارایه کرده است.

به گفته وی منش های 12 گانه سازمان دانش آموزی امروز جامه عمل پوشیده و اعضای فارغ شده از این مکتب به خوبی در جامعه نقش ایفا کرده و در بعدهای مختلف اجتماعی و فرهنگی چندین گام از هم نوعان خود جلوتر هستند.

محمدی افزود: نسل امروز یک نسل جهش یافته با افکار خاص است و برای تربیت و بارورسازی این نسل انسان های معنقد به باورهای دینی، اخلاقی، فرهنگی و اجتماعی نیازداریم و نقش سازمان دانش آموزی دقیقا در این موضوع پررنگ تر می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در رابطه با عملکرد سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی نیز گفت: اجرای مناسب و قابل قبول برنامه های مختلف آموزش مهارت های مختلف اجتماعی در سطح مدارس و مناطق و همچنین فعالیت اعضای مجمع و نمایندگان مجلس دانش آموزی و خبرگزاری پانا در بخش فرهنگی و اجتماعی و ساماندهی پوشاک دانش آموزان و بوفه های مدارس در سایر بخش ها در طی سال نشان از عملکرد و برنامه ریزی خوب این مجموعه دارد و در این راستا از عوامل این سازمان قدردانی و تشکر می کنیم.

قدرت اله قاسمی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی نیز گفت: سرمایه اجتماعی هم در خانواده و هم در جامعه وجود دارد و آرامش، خروجی برنامه های این سرمایه است.

وی ادامه داد: در تعلیم و تربیت امروز؛ فردگرایی یک چالش و آسیب اجتماعی در پرورش است و سازمان دانش آموزی با شعار «همفکری، همدلی و همکاری» در مقابل این چالش قد علم کرده و کار گروهی و تشکیلاتی را با زبان خاص به دانش آموزان آموزش می دهد.

حسین عباس زاده رییس سازمان دانش آموزی استان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از نگاه مثبت مجموعه مدیریتی اموزش و پرورش استان به این سازمان گفت: سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی با 78 هزار دانش آموز عضو پیشتاز و 3 هزار مربی در سال تحصیلی جاری در حال فعالیت است که عملکرد خوب این سازمان مرهون حمایت های مدیرکل محترم و معاون پرورشی و سایر اعضای تیم مدیریتی آموزش و پرورش استان است.

وی گفت: سازمان دانش آموزی استان امروز در شاخص های مختلف ارزیابی سازمان های دانش آموزی در رتبه های بالایی قرار دارد که جمع بندی این شاخص ها به زودی توسط سازمان مرکز به استان ها ارسال خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار