رفعتی: اعتراف داوران به اشتباه کار درستی نیست

تهران (پانا) - رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال اعتراف محمدرضا اکبریان به اشتباه در دیدار صنعت نفت و استقلال به ضرر استقلال را کار درستی نمی‌داند.

کد مطلب: ۱۰۷۲۴۴۰
لینک کوتاه کپی شد
رفعتی: اعتراف داوران به اشتباه کار درستی نیست

داوود رفعتی، رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال پس از حضور در جلسه‌ای که در ساختمان فدراسیون برگزار شد به میان خبرنگاران آمد و درباره اعتراف محمدرضا اکبریان به اشتباه در دیدار صنعت نفت و استقلال تهران گفت: اینکه داوران به اشتباه خود اعتراف کنند اصلا کار درستی نیست، شما در جام ملت‌های آسیا یا جام جهانی دیده اید که یک داور بگوید من اشتباه کردم؟ اشتباه همیشه وجود دارد، داور هم انسان است و دچار اشتباه می‌شود ولی اینکه مثلا داور بگوید در دیدار استقلال اشتباه کردم کار درستی نیست.

وی ادامه داد: در آن بازی کمک داور یک تصمیمی گرفت و در نهایت منجر به تصمیم جمعی گروه داوری شد. من از فرهاد مجیدیِ بزرگ خواهش می‌کنم که یک مقدار سعه صدر داشته باشد و فضای جامعه فوتبال را متشنج نکند. مطمئنا در تمام لیگ‌هایی که برگزار شده همه این اشتباهات وجود داشته است. شما می‌توانید تضمین بدهید که دیگر اشتباه به وجود نمی‌آید؟ در مورد همین تیمی که قهرمان شده هم اشتباه به وجود آمده و حتی در مورد استقلال و تیم‌های دیگر هم همینطور بوده است.

رفعتی در پایان خطاب به داورها گفت: من از داوران خواهش می‌کنم در هیچ برنامه‌ای شرکت نکنند چون قرار گرفتن داوران و مربیان روبروی یکدیگر اصلا برای فوتبال ما خوب نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار