پیام تبریک مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر به مناسبت 21 اردیبهشت

بوشهر(پانا)_ مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر با صدور پیامی سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۰۷۲۲۵۹
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک  مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر  به مناسبت 21  اردیبهشت

به گزارش پانا ، متن پیام علیمراد کرمی مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر به مناسبت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی به شرح ذیل است .

به نام خدا

سازمان دانش آموزی محصول اندیشه ، تفکر و تلاش کسانی است که رشد ، بالندگی و سر افرازی نسل نوجوان و جوان برایشان از اهمیت بالایی بر خوردار بوده است .

21 اردیبهشت ماه سالروز تاسیس این سازمان است که وظیفه اصلی آن تربیت اجتماعی و آموزش مهارتهای زندگی برای دانش آموزان است .

بدین منظور اینجانب سالروز تاسیس این سازمان را خدمت همه تلاشگران این عرصه بویژه مسئولین و کارشناسان مربیان عزیز پیشتاز ، اعضاء فعال و پویا شورای دانش آموزی ، پارلمان و مجلس دانش آموزی ، مجامع اعضاء ، خبرگزاری پانا و سایر اعضاء این تشکیلات بزرگ دانش آموزی تبریک عرض نموده و از زحمات و تلاشهای یکایک آنها قدردانی می نمایم.

امیدوارم با سر لوحه قرار دادن رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری بویژه در بیانیه گام دوم انقلاب و با تلاش و کوشش بیشتر و بر مبنای سه شعار محوری این سازمان یعنی" همفکری ، همدلی و همکاری " شاهد نقش آفرینی و تاثیر گذاری بیشتر این سازمان بویژه در آماده سازی دانش آموزان برای ورود به زندگی اجتماعی به عنوان یک شهروند مسئولیت پذیر باشیم .

علیمراد کرمی مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر و رئیس شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار