"زلزله" مصرف بنزین را افزایش داد

تهران (پانا) - مصرف روزانه بنزین کشور در روز جمعه (۱۹ اردیبهشت‌ماه) همزمان با وقوع زمین‌لرزه در استان تهران به ۵۷ میلیون لیتر رسید.

کد مطلب: ۱۰۷۲۲۳۵
لینک کوتاه کپی شد
"زلزله" مصرف بنزین را افزایش داد

فاطمه کاهی - رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران - در این باره گفت: مصرف روزانه بنزین کشور روز جمعه (۱۹ اردیبهشت‌ماه) در حالی به ۵۷ میلیون لیتر رسید که این مقدار جمعه هفته پیش از آن (۱۲ اردیبهشت‌ماه) ۵۵ میلیون لیتر بود.

وی با اشاره به افزایش ۲ میلیون لیتری مصرف بنزین روزانه در این روز گفت: این افزایش مصرف به دلیل شلوغی و ازدحام مردم در جایگاه‌های عرضه سوخت در نخستین ساعات وقوع زلزله در استان تهران بوده است که پس از ساعاتی از این ازدحام کاسته شد.

طبق اعلام وزارت نفت، رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی پیش از این اعلام کرده بود: ستاد بحران شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران از همان ساعات اولیه در حالت آماده‌باش قرار گرفت و خوشبختانه به هیچ کدام از تاسیسات و جایگاه‌ها آسیبی وارد نشده است و سوخت کافی در جایگاه‌های سطح شهر و استان تهران وجود دارد.

ساعت ٤٨ دقیقه بامداد جمعه، ۱۹ اردیبهشت‌ماه زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵.۱ ریشتر که مرکز آن حومه شهر دماوند در استان تهران گزارش شد، این منطقه و تهران را لرزاند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار