پیام مدیر سازمان دانش‌آموزی مازندران به مناسبت سالروز تأسیس این سازمان

ساری (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی استان مازندران در پیامی، ۲۱ اردیبهشت سالروز تاسیس این سازمان را به عنوان «نهادی تربیتی هم‌مسیر و هم‌راستا با نظام آموزش و پرورش و سند تحول بنیادین» تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۰۷۲۲۱۵
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیر سازمان دانش‌آموزی مازندران به مناسبت سالروز تأسیس این سازمان

متن پیام علی‌اصغر قیصری بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سازمان دانش‌آموزی نهادی تربیتی در بدنه نظام آموزش و پرورش است که هم‌راستا و هم‌مسیر با آن و بر مبنای سند تحول بنیادین با فراهم آوردن زمینه‌ی شکوفایی استعدادها و توانایی‌های دانش‌آموزان، به رشد و تکامل آنان به سمت هدف‌های مطلوب می‌کوشد.

در این مسیر حضور و مشارکت دانش‌آموزان به عنوان نسلی متعهد و پرنشاط در عرصه‌های گوناگون اجتماعی، سیاسی و فرهنگی و نیز مربیان به عنوان نیروی انسانی متخصص و آموزش‌دیده در آموزش و‌پرورش این نسل از مبانی حائز اهمیت است.

این سازمان با تکیه بر اصل فراهم آوردن بستر رسیدن به حیات طیبه برای دانش‌آموزان، «آموزش مهارت‌های فردی، اجتماعی و زندگی گروهی»، «برگزاری اردوهای هدفمند و مهارت‌محور دانش‌آموزی» و «تربیت نیروی انسانی توانمند و کارآمد» را مد نظر دارد و از این راه برای دست‌یابی دانش‌آموزان به فضایل اخلاقی ‌و کمالات انسانی، تقویت روحیه نوع‌دوستی و تعاون، مشارکت فعالانه و دلسوزانه و ایجاد علاقه به فرهنگ اسلامی ایرانی برنامه‌ریزی و فعالیت‌های متنوع دارد.

چنانچه در روزهای تعطیلی مدارس نیز با برپایی گروه‌ها و جشنواره‌های مجازی، برای تبدیل فرصت فراغت دانش‌آموزان به فرصت یادگیری و مشارکت به مصداق شعار سازمان دانش‌آموزی؛ هم‌فکری و هم‌دلی و هم‌کاری، همت گمارده است.

این‌جانب ضمن تبریک سالروز تأسیس سازمان دانش‌آموزی، فرصت را مغتنم شمرده از توجه و همیت مدیرکل آموزش‌وپرورش مازندران نسبت به این سازمان، کوشش و حضور پرثمر همکاران در سازمان‌ دانش‌آموزی استان، شهرستان‌ها و مناطق، خبرگزاری پانا، مجلس دانش‌آموزی، مجامع اعضا و مربیان، مدرسان، مربیان، پیشکسوتان و دانش‌آموزان عضو تشکیلات پیشتازان و همه‌ی والاهمتان این عرصه در سراسر استان مازندران قدردانی می‌کنم.

امیدوارم در پرتو عنایت پروردگار، در سایه توجهات صاحب الزمان (عج)، با رهنمودهای مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، تدابیر دولت محترم و اهتمام تمامی مسئولان آموزش و پرورش، گام‌هایمان در دست‌یابی به اهداف عالیه نظام تعلیم و تربیت همواره محکم و اندیشه و بینشمان برای رشد همه‌‌ساحته‌ی فرزندان این سرزمین عزیز روشن و مترقی باشد.

علی‌اصغر قیصری

مدیر سازمان دانش آموزی استان مازندران

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار