جشنواره کتابخوانی رضوی فرصتی برای آشنایی بیشتر دانش آموزان با زندگی نامه ائمه معصومین (ع)

قرچک (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت: جشنواره کتابخوانی رضوی فرصتی خوب برای آشنایی بیشتر قشر جوان و دانش آموزان با زندگی نامه ائمه معصومین (ع) و بهینه کردن اوقات فراغت و ترویج هر چه بهتر آن در بین اطرافیان است

کد مطلب: ۱۰۷۲۲۰۸
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره کتابخوانی رضوی فرصتی برای آشنایی بیشتر دانش آموزان با زندگی نامه ائمه معصومین (ع)

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک، غلامرضا بختیاری مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در خصوص دعوت دانش آموزان به حضور پرشور در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی اظهار کرد: دانش آموزان شهرستان در جشنواره رضوی سال گذشته حضور فعال و گسترده داشتندو امسال نیز حضور پر رنگ نیز خواهند داشتند .

او تصریح کرد: دانش آموزان و همکاران فرهنگی با شرکت در جشنواره کتاب خوانی رضوی و نقاشی زندگی معصومین(ع) برگ زرین دیگری در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی رقم خواهند زد.

او در ادامه گفت: دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در راستای ترویج فرهنگ منور رضوی و گسترش فرهنگ کتابخوانی در بین کودکان نوجوانان و بزرگسالان است که با سیره پاک معصومین(ع) به ویژه امام رضا علیه السلام هم خوانی دارد ، دانش آموزان می توانند به صورت فردی و گروهی در این جشنواره کتابخوانی شرکت کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک افزود:ازهمه دانش آموزان و همکاران فرهنگی دعوت می کنم تا در جشنواره سیره رضوی شرکت کرده و ضمن بهینه کردن اوقات فراغت خود از این فرصت بهترین استفاده را ببرند.

او بیان کرد: کتاب، ارزشمند ترین وسیله است که انسان می تواند اوقات فراغت خود را با آن پر کند بدیهی است مطالعه کتاب‌های زندگینامه و سیره امامان معصوم(ع) باعث افزایش اعتقادات دینی ما خواهد شد.

بختیاری تصریح کرد: ضمن دعوت حضور پرشوردانش آموزان و همکاران محترم، جشنواره کتابخوانی رضوی فرصتی برای آشنایی بیشتر قشر جوان و دانش آموزان با زندگی نامه ائمه معصومین (ع) و ترویج آن در بین اطرافیان است.

خبرنگار: مریم قنبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار