۱۳۰۰ مهدکودک مشمول بخشش اجاره‌بها شدند

​تهران (پانا) - مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور گفت تا این لحظه ۱۳۰۰ مهدکودک از ۱۵ هزار مهد مشمول بخشش اجاره بهای مالکان شده‌اند،

کد مطلب: ۱۰۷۲۱۵۴
لینک کوتاه کپی شد
۱۳۰۰ مهدکودک مشمول بخشش اجاره‌بها شدند

سعید بابایی درباره جمع‌بندی میزان مشارکت مالکان ملک مهدهای کودک در طرح «پویش همدلی» تا پایان فروردین ماه گفت: طبق گزارش‌های دریافتی در برخی استان‌ها مدیرکل‌ها اقدام به تماس با مالکان برای بخشش یا تخفیف اجاره‌بهای ماه‌های کرونایی کرده‌اند. این امر با توجه به تمام مشغله‌های مدیرکل یک استان ارزشمند است.

وی ادامه داد: استان‌های خوزستان، آذربایجان شرقی، هرمزگان، فارس و بوشهر در تعداد مهدهای مشارکت کننده در این طرح پیشتاز هستند، قطعا این میزان مشارکت تنها متناظر به اعلام داوطلبانه مالکان نیست. استان‌هایی که آمار بالاتری دارند مسلما با مشارکت کارشناسان استان و شهرستان‌ها و نظر ویژه مدیرکل و معاون امور اجتماعی استان این مسئله محقق شده است.

به گفته مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور تا این لحظه ۱۳۰۰ مهدکودک از ۱۵ هزار مهد مشمول این بخشش مالکان شده‌اند، این میزان حدود ۸.۵ درصد مهدهای کودک سراسر کشور است.

بابایی با اشاره به اینکه میزان عددی این بخشش مبلغی معادل ۱۵ میلیارد ریال است، تصریح کرد: ۱۵ میلیارد ریال کمک به مهدهای کودک فقط با مشارکت مردمی و بدون صرف اعتبارات دولتی است. هر جا مردم را به کمک بطلبیم و مسئله را به خوبی برای آنان تشریح کنیم و شفاف باشیم، آنها نیز خواهند شتافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار