رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی:

۳۶۶ زندانی غیرعمد به سخاوتِ خیران دل بسته اند

تبریز(پانا) - رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی اعلام کرد هم اکنون ۳۶۶ زندانی جرائم غیرعمد در زندان های استان به سر می برند و منتظر کمکهای خیرین برای آزادی هستند.

کد مطلب: ۱۰۷۲۱۳۹
لینک کوتاه کپی شد
۳۶۶  زندانی غیرعمد به سخاوتِ خیران دل بسته اند

به گزارش روابط عمومی دادگستری آذربایجان شرقی؛ موسی خلیل اللهی افزود: برای آزادی این زندانیان به ۱۵۰ میلیارد تومان نیاز است و امیدواریم خیران گامهای موثری برای آزادی آنها بردارند.
وی ادامه داد: از مجموع زندانیان جرایم غیرعمد آذربایجان شرقی، ۴ زندانی زن و ۳۶۲ زندانی مرد هستند.
خلیل اللهی گفت: سال قبل ۴۲۲ زندانی غیرعمد و مالی با کمک خیران، نیکوکاران و ستاد دیه آذربایجان شرقی از زندان‌های استان آزاد شدند و به کانون گرم خانواده بازگشتند.
وی با بیان اینکه ۴۱۸ تن از زندانیان آزاد شده سال قبل مرد و ۴ نفر زن بودند بیان کرد: از مجموع زندانیان آزاد شده سال گذشته در آذربایجان شرقی، ۲۷۴ زندانی را محکومان مالی و ۱۵ زندانی را محکومان تصادفات غیرعمد و حوادث غیرمترقبه تشکیل داده بودند و همچنین ۱۳۳ زندانی نیز محکومین مهریه و نفقه بودند.
رئیس کل دادگستری استان اضافه کرد: ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از کمک های ویژه ستاد دیه برای آزادی این زندانیان و ۴ میلیارد تومان نیز از طریق پرداخت تسهیلات بانکی و همچنین با دعوت از شاکاتو مذاکره با آن‌ها تامین شده است.
وی افزود: ۲۴ میلیارد تومان هم از طریق رضایت شاکیان پرونده برای آزادی زندانیان غیرعمد سال گذشته تامین شد و یک میلیارد تومان نیز توسط خانواده مددجویان برای آزادی این زندانیان فراهم شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار