مراسم معارفه کارشناس مسئول تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه 8

پانا (تهران) - مراسم معارفه بهنوش رضاقلی به سمت کارشناس مسئول تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه 8 با حضور مینو زمان،مدیر آموزش و پرورش منطقه و اعضای شورای معاونین و همکاران اداری در اتاق کارشناسی تربیت بدنی منطقه برگزار گردید .

کد مطلب: ۱۰۷۲۱۱۵
لینک کوتاه کپی شد
مراسم معارفه کارشناس مسئول تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه 8

به گزارش اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 8، مراسم معارفه کارشناس مسئول تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه 8 با حضور مینو زمان، مدیرآموزش و پرورش منطقه، اعضای شورای معاونین و همکاران اداری در اتاق کارشناسی تربیت بدنی منطقه برگزار گردید.

در این مراسم زمان مدیر آموزش و پرورش منطقه طی حکمی "بهنوش رضاقلی" را به سمت کارشناس مسئول تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه 8 معرفی و از زحمات داود جلیلی تشکر و قدردانی نمود.

در این مراسم زمان ضمن عرض قبولی طاعات و عبادات اظهارداشت: ما بر این معتقدیم که انتصاب افراد در هر جایگاهی نیازمند توانایی، تجارب و قابلیت‌ها است و همیشه در تلاش هستیم شایسته‌ترین فرد را شناسایی و با بهره‌گیری از انرژی خلاق این افراد، فضایی بهتر و اثربخش‌تر را سازمان ایجاد کنیم.

در همین حال مدیر منطقه توصیه کرد؛ هیچ پست و مقامی ماندنی نیست و آنچه بر جای می‌ماند تلاش و عملکرد افراد است. تلاش کنیم در هر جایگاهی که هستیم تنها با توکل به خدا و اتکا به داشته‌ها، دانش و تجربه خود اثری ماندگار به‌جای بگذاریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار