معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

نقش موثر شبکه شاد در آموزش دانش آموزان

تهران (پانا) - جلسه معاونین آموزش ابتدایی مناطق تابعه شهرستانهای استان تهران با حضور مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران و رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی درسالن هم اندیشی آیت اله هاشمی رفسنجانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برگزار شد .

کد مطلب: ۱۰۷۲۰۷۳
لینک کوتاه کپی شد
نقش موثر شبکه شاد در آموزش دانش آموزان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، غلامرضا بختیاری، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، در سخنانی با اشاره به شیوع جهانی بیماری کرونا اظهارکرد: با شرایط پیش آمده ضرورت توجه به آموزش های مجازی و غیر حضوری بیش از پیش باید مورد توجه قرار گیرد تا سلامت دانش آموزان با کمترین خطر مواجه شود.

او در ادامه عملکرد شبکه شاد را در آموزش دانش آموزان موثر دانست و افزود: باید توجه داشت که این شبکه آموزشی در آغاز راه است و قطعا از نقاط قوت و ضعف نیز برخوردار است که باید با شناسایی نقاط ضعف آن در جهت رفع و بهبود آن تلاش کنیم.

بختیاری با تاکید بر اینکه آموزش دانش آموزان نباید با توقف روبرو شود، تصریح کرد: در طول این شرایط خاص در کشور معلمین عزیز ما با شیوه های نوین و خلاقانه به آموزش دانش آموزان عزیز پرداختند که زحمات آنان قابل تقدیر و ستودنی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار