در گفت و گو با پانا ؛

تشریح برنامه های بزرگداشت سالروزتاسیس سازمان دانش آموزی در آذربایجان شرقی

تبریز(پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی اعلام کرد برنامه های بزرگداشت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی برای بزرگداشت نقش بی بدیل مربیانی که سازمان را در رسیدن به اهدافش یاری می کنند مانند سالهای قبل برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۰۷۲۰۷۲
لینک کوتاه کپی شد
تشریح برنامه های بزرگداشت سالروزتاسیس سازمان دانش آموزی در آذربایجان شرقی

مدیر سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی در گفت و گو با پانا گفت: سازمان دانش آموزی تربیت کننده نسل آینده، مدیران لایق و کارآمد جامعه است و تربیت اجتماعی دانش آموزان نیازمند به تشکیلات خاصی است که این کار در قالب سازمان دانش آموزی طراحی شده است.
وی افزود: به منظور اعتلای شخصیت دینی، اخلاقی، عقلانی، عاطفی و علمی دانش آموزان و ایجاد زمینه مشارکت همه جانبه آن ها در زمینه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی در ابعاد مختلف فردی و اجتماعی، برنامه ریزی های لازم در ایام تعطیلی مدارس و شیوع بیماری کرونا از طرف این سازمان انجام گرفته است و اهمیت آن زمانی متجلی می شود که با اهداف و برنامه های پیش روی خود بستری مناسب برای بسط مشارکت نسلی متعهد، متدین، شاداب و توانمند در عرصه های مختلف انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم آوریم.
صمد علیزاده ضمن تبریک 21 اردیبهشت، سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی گفت: برای رسیدن به اهداف سازمان، مربیان نقش بی بدیلی را ایفا می کنند که لازم است همواره قدردان زحمات این عزیزان باشیم.
وی برنامه های بزرگداشت این روز را برشمرد و گفت: در این راستا دیدار و تجلیل از مربیان منتخب پیشکسوت و نمونه در نواحی و مناطق استان لازم و ضروری است. دیدار با خانواده مربیان شهید، جانباز و ایثارگر و همچنین مربیانی که در بستر بیماری هستند از دیگر برنامه های بزرگداشت این روز است.
این مقام مسئول ادامه داد: ویدئو کنفرانس مربیان و کارمندان ستادی با قائم مقام سازمان دانش آموزی، دیدار با مدیر کل آموزش و پرورش استان و معاون پرورشی و فرهنگی مدیر کل، برگزاری مسابقه مجازی بزرگ پیشتازان با موضوع سپاس مربی و ارسال تقدیر نامه، پیامک تبریک و تماس تلفنی با تمامی مربیان سازمان استان از دیگر برنامه های بزرگداشت 21 اردیبهشت می باشد.
شایان ذکر است؛ سازمانی با عنوان سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران تحت نظارت وزارت آموزش و پرورش از 21 اردیبهشت 1378 تأسیس شد تا مأموریت های ویژه تربیتی را همگام با معاونت پرورشی و در قالب سند تحول بنیادین در زمینه های مختلف علم آموزی و تدین و مهارت آموزی و ایجاد اشتغال و کسب و کار عملیاتی کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار