پیام رئیس سازمان دانش‌آموزی به مناسبت سالروز تاسیس سازمان؛

کاظمی: سازمان دانش‌آموزی به عنوان تبلوری از سه اصل مهم دانش‌آموز باوری، دانش‌آموز یاوری و مدرسه محوری است

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و رئیس سازمان دانش‌آموزی به مناسبت 21 اردیبهشت، سالروز تاسیس سازمان پیام صادر کرد.

کد مطلب: ۱۰۷۲۰۶۰
لینک کوتاه کپی شد
کاظمی: سازمان دانش‌آموزی به عنوان تبلوری از سه اصل مهم دانش‌آموز باوری، دانش‌آموز یاوری و مدرسه محوری است

به گزارش روابط عمومی سازمان دانش‌آموزی، متن پیام علیرضا کاظمی به مناسبت 21 اردیبهشت، سالروز تاسیس سازمان به شرح زیر است:

بسمه تعالی

سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران به عنوان تبلوری از سه اصل مهم دانش‌آموز باوری، دانش‌آموز یاوری و مدرسه محوری است که همواره خود را رهرو ولایت و خدمتگزار در مسیر دولت تدبیر و امید می‌داند. اینجانب در بیست و یکمین سال تاسیس این سازمان ضمن تبریک این فرخنده روز بزرگ به محضر مقام عظمای ولایت، ریاست محترم جمهوری، وزیر ولایتمدار آموزش و پرورش و تمامی مدیران، مربیان و اعضای تشکل پیشتازان سازمان دانش‌آموزی، خبرگزاری دانش‌آموزی پانا و مجلس دانش‌آموزی، امید آن دارم که همچون گذشته فرامین ارزشمند رهبری معظم انقلاب را،‌ سرلوحه عمل خویش قرار داده و در مسیر تربیت اجتماعی دانش‌آموزان بیش از پیش گام برداریم.

این روز فرخنده را به تمامی مربیان و اعضای سازمان دانش‌آموزی و علاقه‌مندان به فعالیت‌های پرشور و نشاط آن تبریک عرض نموده توفیق روزافزون الهی را در طی مسیر روشن تربیتی و تحقق اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برای همه عزیزان مسالت دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار