آمار مبتلایان به کرونا در استان فارس به ۴۰۴۱ نفر رسید

شیراز (پانا) - معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از شناسایی ۷۵ مورد جدید در ۲۴ ساعت گذشته،در فارس خبر داد و گفت با افزوده شدن این تعداد شمار مبتلایان به کرونا در فارس به چهار هزار و ۴۱ نفر رسید.

کد مطلب: ۱۰۶۲۰۰۳
لینک کوتاه کپی شد
آمار مبتلایان به کرونا در استان فارس به ۴۰۴۱ نفر رسید

عبدالرسول همتی، بعداز ظهر امروز با حضور در استودیو سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز به خبرنگاران، گفت: در 24 ساعت گذشته از میان نمونه تست‌های انجام شده در آزمایشگاه‌های فارس، نتیجه تست کرونای 75 نفر مثبت اعلام شد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: با شناسایی این 75 مورد جدید، آمار کرونا در فارس از ابتدای شیوع بیماری تا کنون به چهار هزار و 41 نفر رسیده که 45 مورد مربوط به شیراز است.

وی با اعلام فوتی های ناشی از کرونا در فارس، عنوان کرد: آمار فوتی طی 24 ساعت گذشته در فارس نداشته ایم و شمار فوتی های استان در اثر کرونا از ابتدا تاکنون 98 نفر بوده است.

همتی با اشاره به آمار موارد بهبود یافتگان در استان، اعلام کرد: تاکنون سه هزار و 536 نفر از مبتلایان بستری شده در بیمارستان و ایزوله خانگی، سلامتی خود را به دست آورده و بهبود یافتند.

وی ادامه داد: از میان مبتلایان به کرونا 54 درصد مرد و 46 درصد زنان هستند و فوت شدگان 41 درصد زن و 59 درصد مردان بوده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار