سفره ای به وسعت دلهای مهربان؛

تداوم کمک های مومنانه مردم آذربایجان شرقی

تبریز(پانا) - کمک های مومنانه مردم آذربایجان شرقی برای یاری خانوارهای آسیب دیده از ویروس کرونا همچنان ادامه دارد.

کد مطلب: ۱۰۶۱۹۹۷
لینک کوتاه کپی شد
تداوم کمک های مومنانه مردم آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز آذربایجان شرقی، در آستانه میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام هزاران بسته معیشتی به همت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خیران، بسیجیان، خادمان آستان قدس رضوی، هیئتی ها، کمیته امداد، هلال احمر و سایر قشرهای مردم برای آسیب دیدگان از بیماری کرونا تهیه و میان خانوارهای آنها توزیع می شود تا همه با هم طعم همدلی و مواسات را در هنگامه افطار رمضان احساس کنند.

تعداد ۳۱۳ بسته مواد غذایی به همت خیران مسجد کریم خان و مسجد صفای بنی هاشم تبریز بین نیازمندان و خانواده های متاثر از کرونا توزیع شد.

امروز حدود ۳ هزار بسته معیشتی هم در شهرستان آذرشهر میان نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع می شود.

توزیع ۴ هزار بسته معیشتی در مرحله دوم رزمایش همدلی و کمک مومنانه در مراغه آغاز شده است.

همچنین هزینه مراسم سی و هشتمین سالگرد شهادت پاسدار شهید ابراهیم دریادل برای کمک مومنانه به ۶۰ خانواده نیازمند در مراغه اهدا شد.

در شهر زرنق هریس هم ۲۰۰ بسته معیشتی میان خانوارهای نیازمندان توزیع شد.

دیروز هم در کلیبر ۷۰۰ بسته، در ملکان ۱۳۵۰ بسته، در عجب شیر ۱۰۰۰ بسته، در مهربان ۸۵۰ بسته، در بستان آباد ۸۵۰ بسته، در هادی شهر ۵۰۰ بسته، در هشترود ۸۰۰ بسته، در خداآفرین ۵۰۰ بسته، در اسکو ۱۰۰۰ بسته، در شبستر ۴۰۰۰ بسته، در اهر ۱۵۰۰ بسته، در صوفیان ۶۰۰ بسته، در بناب ۸۰۰ بسته و در مرند ۱۰۰۰ بسته معیشتی میان خانواده های آسیب دیده از کرونا و سایر نیازمندان توزیع شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار