تحویل ۱۸۷ واحد مسکونی به مددجویان زلزله‌زده در آذربایجان شرقی

تهران (پانا) -با حضور رئیس کمیته امداد، ۱۸۷ واحد مسکونی مددجویان زلزله‌زده این نهاد در آذربایجان شرقی، تحویل خانواده‌های تحت حمایت شد.

کد مطلب: ۱۰۶۱۹۶۴
لینک کوتاه کپی شد
تحویل ۱۸۷ واحد مسکونی به مددجویان زلزله‌زده در آذربایجان شرقی

بر اساس گزارش روابط عمومی کمیته امداد، سیدمرتضی بختیاری در سفر به استان آذربایجان شرقی، ضمن حضور در مناطق زلزله‌زده این استان و افتتاح ۱۸۷ واحد مسکونی آسیب‌دیده در اثر زلزله، گفت: در زلزله آبان‌ماه ۹۸ ، تعداد ۶۵۷ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در شهرستان‌های میانه و سراب تخریب شد که امروز ۱۸۷ منزل مسکونی پس از بازسازی، به خانواده‌های تحت حمایت تحویل شد.

وی با اشاره به تاخیر ایجاد شده در بازسازی منازل تخریب شده بر اثر زلزله افزود: برخی مراحل اداری و بانکی و همچنین وقوع بیماری کرونا موجب کندی ساخت منازل مددجویان شد که امیدواریم با از بین رفتن این ویروس منحوس، به زودی شاهد تسریع در بازسازی واحدهای مسکونی باشیم.

رئیس کمیته امداد خواستار همکاری بیشتر بانک‌ها برای اعطای تسهیلات مصوب به مددجویان شد و تصریح کرد: در صورت همراهی بانک‌ها در ارائه تسهیلات، تلاش می‌کنیم تا پایان شهریورماه سال جاری بقیه واحدهای مددجویی تکمیل و تحویل مددجویان شود.

رئیس کمیته امداد با اشاره به برنامه‌های این نهاد در حوزه مسکن گفت: برنامه کمیته امداد این است که تمام مددجویان این نهاد صاحب مسکن شوند و در این زمینه خانواده‌های ایتام تحت حمایت، در اولویت قرار دارند.

بختیاری توانمندسازی مددجویان در کنار تامین مسکن را مهمترین رسالت کمیته امداد دانست و خاطرنشان کرد: کمیته امداد در سال گذشته با ایجاد ۱۷۶ هزار فرصت شغلی، ۴۱ درصد مشاغل کشور را به خود اختصاص داد و در سال ۹۹ نیز ایجاد ۲۰۰ هزار شغل در دستور کار است.

رئیس کمیته امداد در پایان با تقدیر از کمک‌های مردم و خیران به این نهاد، تاکید کرد: در سال ۹۸ با وجود مشکلات اقتصادی، کمک‌های مردمی در آذربایجان‌شرقی نسبت به سال قبل ۴۶ درصد رشد داشته است که این الگو در تمام استان‌های کشور قابل مشاهده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار