در نشست هماهنگی و آموزش ویژه مسئولان توزیع بسته‌های آموزشی استان‌ها:

بهره مندی از ظرفیت شبکه شاد برای هماهنگی‌ در اطلاع رسانی سفارش‌های کتب درسی

تهران (پانا) - نشست (ویدئو کنفرانس) هماهنگی و آموزش ویژه مسئولان توزیع بسته‌های آموزشی استان‌ها در سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۶۱۹۳۶
لینک کوتاه کپی شد
بهره مندی از ظرفیت شبکه شاد برای هماهنگی‌ در اطلاع رسانی سفارش‌های کتب درسی

به گزارش روابط عمومی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، این نشست ویدئویی با حضور احمدرضا امینی مدیر کل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی، محمدی معاون اداره کل مذکور و معاونان توسعه مدیریت منابع و پشتیبانی و مسئولان توزیع کتاب‌های درسی اداره کل آموزش و پرورش استان‌ها، با هدف بررسی میزان پیشرفت استان‌ها در ثبت و سفارش اینترنتی و توزیع کتاب‌های درسی سال 1400-1399 و بررسی راهکارها، چالش‌ها و مشکلات موجود، برگزار شد.

امینی در ابتدای این نشست با تبریک هفته معلم و گرامی داشت مقام معلم به اهمیت فرآیند تامین و توزیع کتاب‌های درسی اشاره و بیان کرد: تامین کتاب‌های درسی دانش‌آموزان یک موضوع حاکمیتی است بنابراین تمامی افراد در تمامی سطوح باید سعی و تلاش خود را برای ماموریت‌های محوله انجام دهند تا این فرآیند در تمامی نقاط کشور با کمترین خطا و به هنگام صورت پذیرد.

مدیر کل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی ادامه داد: برنامه­‌ریزی و هماهنگی برای ثبت­‌نام دانش‌­آموزان سال تحصیلی 1400ـ1399 از اولین فرصت در مدرسه و ثبت اطلاعات آن در سامانه سناد و اتمام آن در اواسط شهریور، بررسی برنامه هدایت تحصیلی و اثرات آن روی ثبت‌­نام دانش­‌آموزان در پایه دهم و پیش بینی رشد دانش‌آموز در رشته‌های تحصیلی پایه دهم، اطلاع رسانی، ترغیب و پیگیری والدین دانش‌آموزان برای ثبت‌نام به موقع دانش‌آموزان در مدرسه، اطلاع رسانی، ترغیب و پیگیری از مدارس برای ثبت‌نام به موقع دانش‌آموزان در مدرسه و ثبت اطلاعات صحیح و کامل دانش‌آموزان در سناد از موارد بااهمیت است.

وی به ظرفیت موجود در شاد (شبکه اجتماعی دانش‌آموزان) در زمینه اطلاع رسانی و انجام هماهنگی لازم اشاره کرد و افزود: اکنون شبکه اجتماعی شاد در دسترس تمامی دانش‌آموزان، معلمان و مدیران قرار دارد. بنابراین با بهره مندی از این ظرفیت می‌توان هماهنگی‌های لازم در برای اطلاع رسانی برای سفارش‌های فردی و گروهی را به انجام رساند.

در ادامه جلسه محمدی معاون اداره کل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی به سوالات و مسایل مطروحه از سوی شرکت کنندگان در جلسه پاسخ داد و افراد حاضر در جلسه نیز به بیان دستاوردها و چالش‌های موجود در استان متبوع خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار