بررسی پیش نویس اساسنامه فوتبال

تعداد اعضای مجمع فدراسیون فوتبال افزایش می یابد

تهران(پانا)-دبیرکل فدراسیون فوتبال از بررسی پیش نویس اساسنامه اصلاحی این فدراسیون در نشست هفته آینده هیات رئیسه خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۶۱۹۰۷
لینک کوتاه کپی شد
بررسی پیش نویس اساسنامه فوتبال

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی محمدنبی شامگاه پنجشنبه در گفتگو با برنامه «ورزش تعطیل نیست» شبکه ورزش به آخرین وضعیت اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال اشاره کرد و گفت: روز 18 فروردین جدول زمان بندی به تایید هیات رئیسه رسید و دو روز بعد به فیفا ارسال شد. فدراسیون جهانی هم روز 4 اردیبهشت تاییدیه را برای ما ارسال کرد که باید مواردی را رعایت می کردیم.

وی با بیان اینکه زمان برگزاری مجمع تعیین شده و در زمان خودش اعلام خواهد شد گفت: هفته آینده و در نشست هیات رئیسه پیش نویس اساسنامه را مرور خواهیم کرد و بعد از آن روند اصلاح اساسنامه و مطابق آن اساسنامه به فیفا ارسال می‌شود. فیفا هم نظرات خودش را لحاظ می‌کند و دوباره به مجمع برمی‌گردد.

نبی با بیان اینکه تعداد اعضای مجمع افزایش خواهد داشت گفت: باید روال عادی طی شود و همه چیز به مرحله نهایی برسد تا تعداد اعضا را بگوییم. سیاست فدراسیون این است که بخش‌های مختلف در مجمع مشارکت داشته باشند. بایستی مجموعه ورزش در این اساسنامه دیده شود و آن‌ها هم بتوانند در مجمع شرکت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار