20 نفر از فرهنگیان شهرستان دیر تجلیل شدند

دیر(پانا)- در هفته بزرگداشت مقام معلم؛ 8 نفر از معلمان نمونه و 12 نفر از بازنشستگان با مسئولان شهرستان تجلیل و تقدیر شدند.

کد مطلب: ۱۰۶۱۸۸۶
لینک کوتاه کپی شد
20  نفر از فرهنگیان شهرستان دیر تجلیل شدند

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دیر در بوشهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی درآیین تجلیل از معلمان نمونه و بازنشسته شهرستان دیر با تبریک هفته معلم بیان کرد: ثروت و سرمایه بزرگ یک جامعه، نیروی انسانی آن است که از طرفی باید به ابزارهای پیشرفت کشور مجهز باشد و از دیگر سو با هویت اسلامی و ایرانی خود به استقلال و آبادانی کشور فکر می کند.

امام جمعه بندر دیر افزود: این هنر معلم است که انسان های مبتکر و با هویت که آینده ساز جامعه اسلامی هستند را تربیت می کند.

وی با تأکید بر اینکه ارج گذاری به کار معلم وظیفه همگان است، بیان کرد: جای خوشحالی است که مسئولان کشور به ویژه مقام معظم رهبری اهتمام ویژه نسبت به تکریم مقام معلم دارند.

کریم علی حسنی فرماندار شهرستان دیر با بیان اینکه بدون انجام آموزش و پرورش جوامع ابتر می مانند، گفت: در مسیر تحولات علوم و فنون معلمان باید از روش های روز و کارآمدتری استفاده کنند.

علی حسنی افزود: خواسته خانواده ها علاوه بر آموزش های علمی، تقویت فضایل اخلاقی در فرزندان است که معلمان در این زمینه تلاش می کنند.

وی با اشاره به تلاش های معلمان در مسیر آموزش دانش آموزان در روزهای کرونایی کشور، عنوان کرد: یک معلم اگر بخواهد تأثیرگذاری لازم را در جامعه داشته باشد باید مجهز به سلاح علم و اخلاق باشد که معلمان شهرستان دیر این گونه هستند.

فرماندار شهرستان دیر تأکید کرد: نقش معلمان در آموزش، برگزاری انتخابات، مسائل اجتماعی و پویش ها بر کسی پوشیده نیست و تکریم و رعیات شئون معلمی برای همه الزامی است.

وی افزود: در این دولت قدم های خوبی در راستای تکریم معلمان برداشته شده که با ساماندهی وضعیت رتبه بندی شرایط بهتر خواهد شد.

احمد عبدالله زاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر گفت: در جامعه انسانی اساسی ترین کار تعلیم و تربیت است که این رسالت بر دوش معلمان است.

عبدالله زاده افزود: کار معلم هدایتگری و تعلیم و آموزش است و در واقع معلمان تولید کنده نیروی انسانی جامعه هستند که امثال شهید حججی ها نمونه تربیت یافتگان این مکتب هستند که برای دفاع از کیان اسلام و ایران به خوبی تربیت شدند.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش شهرستان دیر با همدلی تمامی همکاران فعالیت های بسیار خوبی داشته است، یادآور شد: امروز هشت معلم نمونه و 12 نفر از فرهنگیان بازنشسته تجلیل می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار