فیفا با برنامه زمان بندی اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال موافقت کرد

تهران( پانا)-دبیرکل فدراسیون فوتبال با ارائه گزارشی از روند اصلاح اساسنامه و برگزاری مجامع لازم، از دریافت تاییدیه رسمی فیفا در این خصوص خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۶۱۸۶۷
لینک کوتاه کپی شد
فیفا با برنامه زمان بندی اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال موافقت کرد

به گزارش ایرنا، «مهدی محمدنبی» با بیان این موضوع اظهار داشت:جدول زمان‌بندی پیشنهادی به منظور تصویب اصلاحیه اساسنامه و کدهای انتخاباتی همچنین برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال در ٢٠ آیتم تهیه و در جلسه مورخ ١٨ فروردین به تایید هیات رییسه فدراسیون فوتبال رسید و در مهلت قانونی برای فیفا ارسال شد. متعاقبا در تاریخ چهارم اردیبهشت فدراسیون جهانی فوتبال به طور رسمی و مکتوب موافقت خود را در خصوص اجرای جدول زمان بندی طبق نقشه راه ارسال شده اعلام کرد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال اضافه کرد: بر اساس تاییدیه فدراسیون جهانی فوتبال (FIFA) و کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، هیات رییسه فدراسیون با استفاده از اختیارات و وظایف ذاتی خود ضمن فراهم کردن مقدمات قانونی با برگزاری مجامع مورد نظر به منظور تصویب اصلاحیه اساسنامه و نهایتا برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال اقدام خواهد کرد.

نبی در پایان گفت: تمامی اعضای مجمع به طور قطع در فرایند قانونی اصلاح اساسنامه مشارکت لازم را داشته و خواهند داشت و باید در این مسیر با استفاده از ظرفیت‌های قانونی، اصلاحات اساسنامه به بهترین شکل انجام شود. تاکنون نیز طبق ضوابط و قوانین، کمیته حقوقی و تدوین مقرارت در اصلاح اساسنامه براساس نظرات دریافتی از اعضاء مجمع در مهلت ‌مقرر و همچنین با رعایت اساسنامه استاندارد فیفا و قوانین و مقرارت کشور، طبق جدول زمان‌بندی فرآیند قانونی را طی کرده و با تاکید فدراسیون پس از تصویب اساسنامه متعاقبا مجمع انتخاباتی را برگزار خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار