تقدیر از مدافعان سلامت، توسط جمعی از مربیان و دانش آموزان پیشتاز سازمان دانش آموزی استان

رشت (پانا) - جمعی از مربیان و دانش آموزان پیشتاز سازمان دانش آموزی با حضور در بیمارستان امینی لنگرود از مدافعان سلامت تقدیر کردند.

کد مطلب: ۱۰۶۱۸۵۸
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از مدافعان سلامت، توسط جمعی از مربیان و دانش آموزان پیشتاز سازمان دانش آموزی استان

سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان لنگرود به همراه اعضای شورای برنامه ریزی سازمان و جمعی از مربیان و دانش آموزان پیشتاز سازمان دانش آموزی، با حضور در بیمارستان امینی از مدافعان سلامت قدردانی کردند.

در این دیدار علی مرادزاده؛ دانش آموز پیشتاز به نمایندگی از دانش آموزان پیشتاز استان، حهت تقدیر از معلمان و مدافعان سلامت گفت: شما قهرمانان امروز، بسان دست جادویی معلم؛ به خوبی به ما آموختید عشق را باید در عمل ثابت کرد و شما به حق ثابت کردید مجنون هایی برای هموطنان خود هستید.

نشان دادید گاهی در آبستن حوادث، انسان هایی از دل سکوت این مرز و بوم رشد می کنند که با لباس سفیدشان برای ما یادآور لباس گچ گرفته معلم است، که درس فداکاری و ایثار و از آن مهمتر درس تعهد و عاشقی می دهند و شما دست پرورده همین معلمان هستید و ایثار را از آنان آموختید.

ما تفاوتی میان حسن امیدزاده و نرجس خانعلی زاده نمی بینیم. هردو تمام وجودشان را به معرکه آوردند، یکی جانش را برای سلامت از دست داد و دیگری جانش برای سلامت همین مدافعان امروز سوخت.

خوشا به حال دانش آموران این نسل که در کنار این چنین معلمانی رشد می یابند و خوشا یه حال جامعه ای که این نسل درآن پای گذاشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار