معاون پژوهش، برنامه‌‌ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

زبان و قلم از تقدیر معلمان قاصر است

تهران (پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌‌ریزی و نیروی انسانی شهرستان‌های استان تهران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک هفته معلم، به تشریح برنامه‌های ستاد بزرگداشت مقام معلم پرداخت.

کد مطلب: ۱۰۶۱۸۵۴
لینک کوتاه کپی شد
زبان و قلم از تقدیر معلمان قاصر است

به گزارش دفتر معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، مهدی درخشانی؛ معاون پژوهش، برنامه‌‌ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران؛ در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک هفته معلم، به تشریح برنامه‌های ستاد بزرگداشت مقام معلم پرداخت.

او در ادامه، اظهار کرد: امسال با توجه به شرایط خاص حاکم بر جامعه، هفته بزرگداشت مقام معلم حال و هوای دیگری به خود گرفت و از قافله فضای مجازی عقب نماند.

او افزود: از این رو برنامه تجلیل از معلمان نمونه استانی در قالب جلسه ویدئو کنفرانس، شش معلم منتخب به نمایندگی از معلمان نمونه استانی با وزیر آموزش و پرورش و چهار معلم منتخب به نمایندگی از معلمان نمونه استانی در جلسه ویدئو کنفرانس با ریاست جمهور در محل استانداری برگزار گردید و معلمان به بیان دغدغه‌ها، انتظارات و خواسته‌های خود پرداختند.

درخشانی، تماس مدیرکل با خانواده فرهنگیان متوفی به دلیل کرونا، جلسات ویدئو کنفرانس روسای مناطق باهمراهی نماینده شورای معاونین استان با فرهنگیان و تجلیل از معلمان نمونه استانی و منطقه‌ای را از دیگر برنامه‌های این ستاد برشمرد.

معاون پژوهش، برنامه‌‌ریزی و نیروی انسانی شهرستان‌های استان تهران، با اشاره به نقش معلمان در ایام شیوع کرونا و تاثیر آنها در استمرار آموزش دانش‌آموزان، تصریح کرد: زبان و قلم قاصر است از تقدیر معلمانی که مانند همیشه در خط مقدم شرایط سخت آموزشی و تربیتی ایستاده اند و با هیچ برنامه و همایشی نمی­توان از زحمات این سفیران تعلیم و تربیت تجلیل کرد.

57 نفر از فرهنگیان شهرستان‌های استان تهران موفق به کسب عنوان معلم نمونه استانی و 374 نفرموفق به کسب عنوان معلم نمونه منطقه‌ای در سال تحصیلی 99-98 شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار