هرآنچه که امروز در ابعاد رفتاری وکلامی داریم، مدیون معلمان خود هستیم

شیراز(پانا) - جانشین فرماندهی سپاه فجر استان فارس در حاشیه هفته معلم اعلام کرد تکریم و احترام معلم از وظایف همه مردم جامعه، خصوصا پاسداران است؛ چرا که هرآنچه که امروز در ابعاد رفتاری و کلامی داریم را مدیون معلمان خود هستیم.

کد مطلب: ۱۰۶۱۸۴۸
لینک کوتاه کپی شد

سردار یدالله بوعلی به مناسبت روز و هفته بزرگداشت مقام معلم ضمن حضور در اداره کل آموزش وپرورش استان در دیدار با مدیرکل و جمعی از مسوولین اداره کل، ارزش کار معلمی را فراتر از خیلی از رفتارها دانست و افزود: اثر کار معلم در جامعه سالهای سال باقی خواهد ماند و از طرفی چون از معلم مباحث گوناگون می آموزیم، در این صورت بنا به تعالیم دینی مان تا اخر عمر مدیون آنها هستیم.

بوعلی همچنین ادامه داد: موفقیت سپاه و بسیج در جامعه در هم‌افزایی صادقانه با همه دستگاه‌ها است و به همین جهت تکلیف این نهاد این است که در کنار همه دستگاهها، آنها را برای تحقق اهداف سازمانی شان کمک و یاری کند.

جانشین فرماندهی سپاه فجر استان فارس، وظیفه سپاه را حمایت از آموزش وپرورش دانست؛ چرا که بخش اعظمی از جامعه ارتباط مستقیم با خدمات و برنامه های آموزش و پرورش دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس نیز در این دیدار گفت: اعتقاد دارم ظرفیت سپاه و بسیج ظرفیت بسیار مناسب و خوبی در جامعه است و هر ارگان و نهاد می تواند از این پتانسیل برای پیشبرد اهداف و رسالت و برنامه های سازمانی خود در راستای خدمت به مردم استفاده کند.

فرهاد اسماعیلی به عنوان مثال به برگزاری امتحان نهایی در آموزش و پرورش برای دانش آموزان پایه دوازدهم اشاره کرد و افزود: سپاه ظرفیت خوبی برای بحث مقابله با کروناویروس و ضدعفونی کردن مکانها دارد که در تلاشیم از این ظرفیت استفاده کنیم که قطعا موجب ارتقای ضریب اطمینان مردم هم خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس همچنین به موضوع مسایل معیشتی دانش آموزان در راستای عدالت آموزشی به عنوان یکی از دغدغه های آموزش و پرورش استان پرداخت و گفت: در تلاشیم از ظرفیت سپاه و بسیج برای موضوع فقر زدایی از دانش آموزان نیازمند وخانواد های آنان استفاده کنیم.

اسماعیلی با توجه به موضوع سند تحول بنیادین آموزش وپرورش نیز عنوان کرد: برای تحقق اجرایی شدن سند نیازمند تعامل وحضور همه دستگاهها ونهاد ها هستیم و این سند باید به اذهان مردم جامعه نزدیک شود ومیتوان از ظرفیت خوب سپاه وبسیج دراین زمینه بهره برد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار