در گفت‌وگو با پانا تشریح شد؛

دیدار ویدئوکنفرانسی یک معلم منتخب شهرستان‌های استان تهران با رئیس جمهور

تهران (پانا) - یک معلم درباره انتخاب شدنش به عنوان معلم منتخب استانی عنوان کرد از بین معلمان منتخب شهرستان‌های استان تهران، در هفته معلم و در جلسه ویدئوکنفرانسی رئیس جمهور شرکت کردم.

کد مطلب: ۱۰۶۱۸۳۳
لینک کوتاه کپی شد
دیدار ویدئوکنفرانسی یک معلم منتخب شهرستان‌های استان تهران با رئیس جمهور

مهدی مهرآبادی معلم منتخب استانی در گفت‌وگو با پانا گفت: من ۱۰ سال سابقه معلمی دارم و اکنون رشته کشاورزی را در هنرستان امام صادق رباط کریم به بچه‌ها آموزش می‌‌‌دهم.

وی ادامه داد: هرساله در هفته معلم، معلمان نمونه شهرستان انتخاب می‌شوند، از بین آنان معلمان نمونه استانی و از بین نمونه‌های استانی معلمان منتخب انتخاب می‌شوند تا در این هفته به دیدار با رئیس‌جمهور بروند.

مهرآبادی گفت: از بین معلمان منتخب شهرستان‌های استان تهران بنده یکی از معلمانی بودم که انتخاب شدم‌ که از این بابت خوشحالم. امیدوارم بتوانم وظیفه خود را به درستی برای پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت انجام دهم.

این معلم منتخب استانی درباره شبکه شاد که برای آموزش مجازی دانش‌آموزان در بحران کرونا ایجاد شده است افزود: به دلیل اینکه دانش‌آموزان من در هنرستان کشاورزی درس می‌خوانند و همه دانش‌آموزان رشته فنی‌وحرفه‌ای و کاردانش هستند، خانواده‌های بی‌بضاعتی دارند که دسترسی به اینترنت و این شبکه برایشان مشکل است. حتی برخی از دانش‌آموزانم از خانواده بی‌سرپرست هستند، لذا دسترسی به موبایل و این شبکه برایشان امکان‌پذیر نیست.

وی با بیان اینکه برای آموزش دانش‌آموزانم یک کانال در فضای مجازی درست کردم تا فایل‌های صوتی و تصویری را به اشتراک بگذارم گفت: اما با توجه به اینکه خانواده فرهنگی دارم و آنان از شبکه شاد استفاده می‌کنند، رضایتمندی‌شان را در ارتباط با این شبکه دیده‌ام، این شبکه ممکن است اشکالاتی داشته باشد اما بچه‌ها هرروز در آن فعالیت می‌کنند و به آموزش خود می‌پردازند.

مهرآبادی در پایان صحبت‌هایش از مسئولان درخواست کرد که برای هنرستان‌ها بودجه‌ای درنظر گرفته شود تا بتوان با تامین تجهیزات و وسایل آزمایشگاهی، تدریس را با کیفیت‌تر انجام داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار