آموزگاران شهرستان شهریار همچنان در خط مقدم ایثار و مهربانی

شهریار (پانا) - آموزگار ایثارگر آموزش و پرورش شهریار با حضور در پایگاه سلامت محله به آموزش دانش آموزان کم برخوردار پرداخت.

کد مطلب: ۱۰۶۱۸۱۳
لینک کوتاه کپی شد
آموزگاران شهرستان شهریار همچنان در خط مقدم ایثار و مهربانی

به گزارش دفتر اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان شهریار ، آموزش ، مهربانی و ایثارگری معلمان شهرستان شهریار بعد از شیوع ویروس کرونا قصه ای شیرین و ادامه دار است تا هیچ دانش آموزی به دلیل کمبود امکانات از تحصیل باز نماند.

حمید دمرچلی آموزگار دبستان شهید اندرزگو دو آموزش و پرورش شهرستان شهریار در اقدامی ایثارگرانه با حضور در پایگاه سلامت شهرک نصیرآباد شهرستان شهریار با رعایت فاصه اجتماعی به چهار دانش آموز کم برخوردار و به آموزش دروس پرداخت.

این آموزگار ایثارگر با اشاره به اینکه هیچ دانش آموزی نباید به دلیل کمبود امکانات از تحصیل محروم شود اظهار کرد : رسالت اصلی معلم آموزش است، اما آموزش جلوه های گسترده ای دارد که از جمله آن برقراری عدالت آموزشی است، زمانی که کشور دچار بحران های اجتماعی می شود بنده و همکاران پرتلاشم نیز در راستای وظیفه ذاتی خویش سعی در برقراری عدالت آموزشی برای تمام فرزندان این سرزمین پهناور داریم تا هیچ دانش آموزی به دلیل کمبود امکانات از تحصیل محروم نشود.

خبرنگار: سارا وثاق

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار