خلاقیت در تشویق مجازی دانش آموزان منطقه ۱۲

تهران(پانا) - محبوبه نیکنامی، مدیر دبستان ۲۱ بهمن از تشویق مجازی دانش آموزان این مدرسه که منجر به پیشرفت تحصیلی آنها شده است سخن گفت.

کد مطلب: ۱۰۶۱۸۰۶
لینک کوتاه کپی شد
خلاقیت در تشویق مجازی دانش آموزان منطقه ۱۲

محبوبه نیکنامی، مدیر دبستان ۲۱ بهمن در گفتگو با پانا اعلام کرد: همکاران فعال و با ذوق این مدرسه طی جلسات مجازی در شبکه های اجتماعی تصمیم گرفتند نظرات خود را در مورد طرح های تشویقی دانش آموزان و نحوه اجرای آن مطرح و بررسی کنند.

نیکنامی گفت: همکاران طرح های جالبی را مطرح کردند. قرار شد دانش آموزانی که پیشرفت درسی و اخلاقی قابل توجهی دارند با همکاری صمیمانه اولیا مورد تشویق کادر فعال مدرسه قرار گیرند.

او اضافه کرد: تشویق ها با توجه به علاقه فردی دانش آموزان بدین شرح است. مثلا یک روز از نوشتن تکلیف معاف می شوند. هم چنین با ساخت تقدیر نامه مجازی که از تصویر خود دانش آموزان دراین مورد استفاده می شود؛ در گروه شبکه مجازی مدرسه در مقابل دوستان و والدین مورد تشویق قرار گیرند. یا یک روز خوراکی سالم و غذای مورد علاقه دانش آموز درست می شود. نمونه دیگر این تشویق خرید کتاب داستان مورد علاقه دانش آموزان، توسط والدین انجام می‌شود.

نیکنامی تصریح کرد: با ارائه این طرح برای والدین و دانش آموزان و نظر سنجی از آن ها، مورد توجه و استقبال قرار گرفت و بازخورد بسیار خوبی داشت. در اخر نیکنامی از اولیا تشکر و قدردانی کرد، که در همه روزهای کرونایی در کنارشان فعالانه همکاری کردند و باعث سربلندی و موفقیت دانش آموزان و مدرسه بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار