فرماندار پاکدشت: تعلیم و تربیت هدیه و ارمغانی از جانب خداوند متعال است

پاکدشت( پانا)- مراسم گرامی داشت هفته مقام والای معلم با حضور مدیرآموزش و پرورش و فرماندارشهرستان پاکدشت برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۶۱۷۹۸
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار پاکدشت: تعلیم و تربیت هدیه و ارمغانی از جانب خداوند متعال است

به گزارش اداره فرمانداری پاکدشت؛ هادی تمهیدی؛ فرماندار پاکدشت؛ در این نشست ضمن تبریک فرارسیدن ماه میهمانی خدا اظهار کرد: بی شک، نقش و جایگاه معلمین در عرصه دانایی با کلام و زبان قابل وصف نیست و تعلیم و تربیت هدیه و ارمغانی است از جانب خداوند متعال و انبیای الهی و واسطه ایست برای هدایت بشر.

او در ادامه افزود: امیدوارم با همت والای همه فرهنگیان عزیز، استادان و معلمان فرهیخته و پر تلاش، به سوی جامعه پویا و با نشاط گام برداریم تا فردایمان بهتر از امروز رقم بخورد.

تمهیدی بیان کرد: تلاش مشفقانه و مخلصانه امروز معلمان، زیربنای آینده روشن فرزندانمان در مسیر ساختن و اداره هر چه بهتر جامعه اسلامی و انسانی و تحقق آرمان ها و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد کرد.

فرماندار پاکدشت ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری، فرا رسیدن هفته بزرگداشت مقام شامخ معلم این امانتداران میراث تاریخی و فرهنگی را به خانواده معظم شهدای فرهنگی و کلیه معلمان و مدیران و پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت و اساتید دانشگاهی تبریک گفت.
در این جلسه حسین شیرازی؛ معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری، محمد سیلسپور؛ مدیر و معاونین آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت حضور داشتند.

خبرنگار: زهرا بهرامی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار