پانا گزارش می دهد؛

دانش آموزی که در ایام کرونا 5 جزء قرآن را حفظ کرد

قزوین (پانا)- دانش آموز قزوینی در ایام بیماری کرونا با حمایت خانواده و مدرسه خود و مجموعه آموزش و پرورش توانست پنج جزء قرآن کریم را حفظ کند.

کد مطلب: ۱۰۶۱۷۷۶
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزی که در ایام کرونا 5 جزء قرآن را حفظ کرد

زینت ضیایی دانش آموز دبستان رضوان ناحیه یک آموزش و پرورش قزوین هم اکنون حافظ 30 جزء قرآن کریم است که پنج جزء آن را توانسته در ایام کرونا حفظ کند.

این دانش آموز ابتدایی بیشتر تحت تأثیر و پشتیبانی مادر خود در این مسیر معنوی قدم گذاشته و مدیر مدرسه و آموزش و پرورش قزوین نیز از حامیان او بوده اند.

این تلاش زینب ضیایی در راستای حفظ قرآن کریم، معاونت پرورشی و اداره قرآن و عترت آموزش و پرورش استان قزوین را بر آن داشت تا مراسمی را در تجلیل از وی در دبستان رضوان برگزار کنند و از این دانش آموز کوشا تقدیر به عمل آورند.

حسنعلی اصغری مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در این مراسم، قرآن را کتاب هدایت و ثروت ارزشمند بشریت توصیف کرد و گفت: توجه به مسائل دینی از جمله مباحثی است که در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به آن نگاه ویژه ای شده و ما نیز در راستای تحقق اهداف این سند گام برمی داریم.

وی دانش آموزان را سرمایه عظیمی در کشور دانست که معلمان و دست اندرکاران آموزش باید آن ها را با نگاه به تعالیم و آموزه های دینی در مسیر صحیح رهنمون سازند.

محمود بنایی رئیس اداره قرآن و عترت آموزش و پرورش استان قزوین نیز در گفتگو با پانا، زینب ضیایی را یک استعداد قرآنی معرفی کرد و گفت: این دانش آموز با یک همت والا مراحل حفظ قرآن را آغاز کرده و در حال حاضر حافظ کل قرآن کریم است.

وی با تأکید بر حمایت همه جانبه از این استعدادهای قرآنی، اعلام کرد: مجموعه اداره قرآن و عترت آموزش و پرورش قزوین با داشتن مراکز دارالقرآن و مربیان قرآنی به طور قطع از این استعدادها حمایت می کند.

گفتنی است، زینب ضیایی با وجود سن و سال کمی که دارد توانسته رتبه های خوبی را در مسابقات قرآنی همچون جشنواره قرآن و عترت استان کسب کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار