ترددهای بین استانی در شبانه روز گذشته کاهش یافت

تهران ( پانا) - مرکز مدیریت راه‌های کشور از کاهش ۰.۶ درصدی تردد در راه‌های برون شهری در شبانه روز گذشته خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۶۱۷۶۸
لینک کوتاه کپی شد
ترددهای بین استانی در شبانه روز گذشته کاهش یافت

براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، اکنون به‌استثنای جاده‌های مسدود و ممنوع ،‌ مابقی جاده‌های مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

در شبانهروز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲هزار۲۹۵ تردد شمار فعال در جاده‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۰.۶ درصد کاهش تردد را نشان می‌دهد.سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۶.۹ ، اوج تردد بین ساعت ۱۸ تا ۱۹ و کمترین تردد بین ساعت ۳ تا ۴ صورت پذیرفته که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعت مناسبتری را برای سفر انتخاب کنند.

آخرین وضعیت جاده‌های شمالی نیز از تردد روان در جاده‌های چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت خبر می‌دهد. مسیر جنوب به شمال آزادراه چالوس - مرزن آباد نیز تا اطلاع بعدی مسدود است.

آخرین وضعیت ترافیکی سایر جاده‌ها نیز از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین- کرج حدفاصل ساسانی تا پل فردیس خبر می‌دهد.

بر اساس گزارش مرکز مدیریت راهها از آخرین وضعیت جوی اکنون بارش پراکنده باران در برخی از جاده‌های استان اردبیل گزارش شده است.

آزادراه تهران - شمال ( قطعه یک)، واقع دراستان تهران ، تا ۱۵ خردادماه، از ساعت ۱۹ تا ۷ صبح روز بعد، به‌ دلیل اجرای عملیات تکمیل سامانه‌های هوشمند، مسدود بوده و تردد از جاده‌های جایگزین چالوس، هراز و فیروزکوه انجام می‌شود.

آزادراه چالوس - مرزن آباد (شمال به جنوب) از ساعت ۱۹ تا ۷ صبح روز بعد مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین محور قدیم چالوس - مرزن آباد انجام می شود.

محور قزوین - همدان (کیلومتر ۱۱۰) مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین لاین روبرو به صورت دو طرفه انجام می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار