جلسه تکریم و معارفه معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر برگزار شد

بوشهر(پانا)_ مراسم تکریم و معارفه سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در جلسه شورای معاونین اداره کل برگزار شد .

کد مطلب: ۱۰۶۱۷۶۲
لینک کوتاه کپی شد
جلسه تکریم و معارفه معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر برگزار شد

به گزارش پانا ، علیمراد کرمی مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر در جلسه شورای معاونین اداره کل ضمن تشکر و تقدیر از اهتمام و تلاش های صادقانه سیروس فتحی در پیشبرد اولویت های فرهنگی و پرورشی بیان داشت : تدوین و اجرایی برنامه ها و فعالیت های پرورشی و فرهنگی با مشارکت مدیران ، کارشناسان ، معلمان و مربیان متناسب با ویژگی ها و توانایی های دانش آموزان پی گرفته شود .

او افزود : ارتباط اثر بخش با دانش آموزان و همکاری فراگیر والدین موجب ارتقا کیفیت برنامه ها و فعالیت های پرورشی و فرهنگی خواهد شد .

سیروس فتحی معاون سابق پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز گفت : برنامه ریزی ، سازماندهی ، هماهنگی و هدایت برنامه ها و فعالیت های پرورشی و فرهنگی مبتنی بر توسعه و ترویج فرهنگ غنی اسلام و اعتلای معارف اهل بیت (ع) صورت گرفته است .

او افزود : برنامه سالانه عملیاتی شده و تقویم فعالیت های پرورشی با استفاده از نظر و آرا نخبگان پرورشی ، فرهنگی ، هنری و مهارتی ، کارشناسان مطلع و صاحبنظر و شیوه نامه های ابلاغی تهیه و تدوین شد تا شعائر دینی و انقلابی در گروه های سنی در مدرسه ، به باور درونی دانش آموزان تبدیل شود با بستر سازی مناسب مهارتهای فردی و اجتماعی دانش آموزان بعنوان آینده سازان جامعه اسلامی ارتقا یافته ، آنان نقش بسزایی در رشد و پیشرفت جامعه داشته باشند .

سید حسن لواسانی فرد معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت : برای شکوفایی استعدادهای دانش آموزان در حوزه های پرورشی و فرهنگی برنامه های نوین با تعامل با مجموعه امور تربیتی اجرایی خواهد شد .

لواسانی فرد خاطر نشان کرد : فعالیت های پرورشی و فرهنگی با توجه به ظرفیت ها و شرایط کنونی جامعه در تداوم مبانی اعتقادی و آموزه های دینی صورت می گیرد .

در پایان جلسه کرمی مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر ضمن آرزوی توفیق برای سید حسن لواسانی فرد از زحمات سیروس فتحی در مدت تصدی معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل قدر دانی کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار