جدیدترین جزئیات از پرونده مدرک تحصیلی "سینا کمالخانی"

تفرش تا انتخابات ۱۴۰۰ بدون نماینده است

تهران (پانا) - رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان مرکزی جدیدترین جزئیات از وضعیت پرونده مدرک تحصیلی "سینا کمالخانی" را تشریح کرد و گفت: با اعلام شورای نگهبان تا انتخابات ۱۴۰۰ حوزه انتخابیه تفرش بدون نماینده است.

کد مطلب: ۱۰۶۱۶۸۹
لینک کوتاه کپی شد
جدیدترین جزئیات از پرونده مدرک تحصیلی "سینا کمالخانی"

حجت‌الاسلام امیدرضا مبارک‌آبادی در گفت‌و‌گو با تسنیم، با اشاره به عدم تائید مدرک تحصیلی "سینا کمالخانی" منتخب مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس یازدهم اظهار داشت: روز اول انتخابات مجلس ثبت نام در وزارت کشور انجام شده، مسئولیت بررسی شورای نگهبان بوده است.

وی افزود: اخباری مبنی بر جعلی‌بودن مدارک "سینا کمالخانی" منتخب مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس یازدهم منتشر شد که با توجه به اینکه بررسی صحت و کذب این اخبار در حوزه استان نبوده، اطلاعات موجود را به شورای نگهبان جهت بررسی ارسال کردیم.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان مرکزی تصریح کرد: بعد از بررسی‌های مفصل شورای نگهبان از وزارت علوم و دستگاه‌های دیگر مشخص شد موسسه‌ای که مدرک تحصیلی نماینده منتخب را صادر کرده، مجوز رسمی از وزارت علوم ندارد و طبعاً مدرکی هم که صادر شده قابل اعتبار نیست.

مبارک‌آبادی بیان کرد: باید شورای نگهبان به صورت مکتوب نتیجه را به استان ارسال کند که پس از وصول این موضوع، سینا کمالخانی از مجلس یازدهم باز خواهد ماند و درنتیجه برگزاری انتخابات مجلس یازدهم شهرستان تفرش همزمان با انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 برگزار خواهد شد و تا آن زمان شهرستان تفرش نماینده‌ای در مجلس نخواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار