معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش وپرورش شهرستانهای استان‌تهران :

جلوه‌های به یادماندنی ابتکار توأم با ایثار و گذشت ستودنی معلمان در این دوران مایه مباهات است

شهرری (پانا) - آیین تجلیل از معلمان نمونه ناحیه‌ یک شهرری با حضورمعاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش وپرورش شهرستانهای استان‌تهران در تالار جلال آل احمد آموزش و پرورش ناحیه یک ری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۶۱۶۸۷
لینک کوتاه کپی شد
جلوه‌های به یادماندنی ابتکار توأم با ایثار و گذشت ستودنی معلمان در این دوران مایه مباهات  است

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه یک ری؛ در این مراسم الهه حسن پور؛ معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان ‌تهران، تدریس معلمان و آموزش از راه‌ دور دانش‌آموزان در دوران تعطیلی مدارس بخاطر پیش‌گیری از انتشار ویروس کرونا را به‌عنوان یکی از افتخارات کم‌نظیر آموزش و پروش برشمرد و تصریح‌کرد: جلوه‌های به یادماندنی ابتکار توأم با ایثار و گذشت ستودنی معلمان در این دوران مایه فخر و مباهات فرهنگیان است.

در ادامه برنامه بهروز نصیری مدیرآموزش و پرورش ناحیه‌یک شهرری با انتقاد از رسانه‌های گروهی بخاطر عدم انعکاس کامل ابعاد مختلف تلاشهای مجدانه معلمان در ایام مقابله با ویروس کرونا، گفت: رسانه‌های جمعی در پوشش تلاش‌های خلاقانه، صادقانه و شبانه روزی معلمان در گسترش دایره‌ کمی و کیفی آموزش از راه دور برای دانش‌آموزان، آنطور که باید و شاید، توفیق نداشتند.

او بیان کرد: معلمان در این دوران بیشترین محتوای درسی را با خلاقانه‌ترین روشها بصورت الکترونیک تهیه و تولید کردند و برای گردآوری دانش‌آموزان در کلاسهای مجازی ابتکارهای کم نظیری را با دلسوزیهای هرچه ‌‌تمامتر به نمایش گذاشتند.

آیین تجلیل از معلمان نمونه مدیریت آموزش و پرورش ناحیه‌ یک شهرری، با حضور اعضای شورای معاونان و جمعی از فرهنگیان این منطقه برگزار شد از 26 معلم نمونه این منطقه تقدیر بعمل آمد.

خبرنگار: امجد امیری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار