حضـورمعـاونت پرورشـی شهـر تهـران در جمع همکاران حــوزه پـرورشی منطقـه8

تهران (پانا) - عبدالرسول کریمی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل شهر تهران روز چهارشنبه 99/2/17در قالب بازدیدهای دوره ای مناطق، در جمع همکاران حوزه پرورشی اداره آموزش و پرورش منطقه 8 حضور پیدا کرد.

کد مطلب: ۱۰۶۱۶۲۶
لینک کوتاه کپی شد
حضـورمعـاونت پرورشـی شهـر تهـران در جمع همکاران حــوزه پـرورشی منطقـه8

به گزارش اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 8، کریمی، پس از ملاقات با مینو زمان، رئیس منطقه ضمن بیان خداقوت، قبولی طاعات و عبادات و تشکر از تشریک مساعی وحید شیخی، معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه 8 و همکاران ایشان در تولید محتوای غنی، ادامه این روند مطلوب را خواستار شد.

هم چنین در این جلسه کریمی، بر دقت در ساماندهی، جذب نیروهای متخصص به استناد بخشنامه ترمیم، اجرای مصاحبه تربیتی برای نیروهای جدیدالورود، حضور پرشور و چشمگیر همکاران معاون پرورشی، مربی تربیتی و مشاور مدارس در کانال شاد به عنوان ادمین جهت بارگذاری مطالب و محتوای متناسب دوره تحصیلی و برقراری ارتباط موثر همکاران پرورشی با اولیا و دانش آموزان از طریق سامانه شاد را مورد انتظار دانست و پس از آن در خصوص سوالات همکاران، رهنمودهای خوبی را ارائه نمود.

در پایان شیخی از حمایت های بی دریغ و پشتوانه خوب تربیتیمعاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل شهر تهران تشکر و حضور مثمرثمر ایشان را باعث قوت قلب همکاران دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار