امام جمعه موقت ورامین مطرح کرد:

بیکاری جوانان شهرستان ورامین اولویت همه مسئولین باشد

ورامین(پانا) - امام جمعه موقت شهرستان ورامین گفت دستگاه های مختلف وظیفه خودشان را انجام دهند و با روحیه جهادی در وسط میدان بوده و در صدد رفع مشکلات تولید باشند.

کد مطلب: ۱۰۶۱۶۱۶
لینک کوتاه کپی شد
بیکاری جوانان  شهرستان ورامین اولویت همه مسئولین باشد

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی در جلسه شورای فرهنگ عمومی که در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین برگزار شد، طی سخنانی بیان کرد: در سال جهش تولید انتظار می رود که مسئولان که در جلسات مختلف اظهار نظر می کنند ، به نظر خودشان احترام بگذارند و کارها را عملی کنند.

او ادامه داد: دستگاه های مختلف وظیفه خودشان را انجام دهند و با روحیه جهادی در وسط میدان بوده و در صدد رفع مشکلات تولید باشند.

او یادآور شد: اگر جهش تولید اولویت اول شهرستان است مسئولان در جلسات شورای فرهنگ عمومی حضور پیدا کنند، بیکاری جوانان شهرستان ورامین اولویت همه مسئولین باشد،لیکن فرهنگ کار نیز باید مورد توجه همه دستگاه ها باشد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: توجه بیشتر مسئولان در امر شناسایی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در سطح شهرستان و فراهم کردن شرایط جهش تولید ضروری است.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین اظهار کرد: کارخانجات و شهرک های صعنتی نیز با استفاده از فرصت های تبلیغی به ویژه فضای مجازی در جهت معرفی تولیدات و نیازهای خود تلاش کرده و حق آنان است که هر کجا با موانع تولید مواجه شدند ، آن را به رسانه ها و افکار عمومی منتقل سازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار