«خرم شهر»؛ روایتگر حس همدلی و مواسات

تهران (پانا) - «خرم شهر» ویژه برنامه افطار شبکه سلامت سیماست که به گفت‌وگو با افرادی می‌پردازد که در زندگی خود با یک اتفاق ویژه مواجه شده‌اند.

کد مطلب: ۱۰۶۱۶۱۳
لینک کوتاه کپی شد
«خرم شهر»؛ روایتگر حس همدلی و مواسات

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سیما، شبکه سلامت سیما در ایام ماه مبارک رمضان برنامه زنده «خرم‌‌شهر» را روی آنتن می‌برد، این برنامه گفت‌وگومحور، هر روز ساعت 19 به صورت زنده پخش می‌شود و به روایت داستان آدم‌هایی می‌پردازد که در زندگی خود با یک اتفاق ویژه مواجه شده‌اند.

علی رجبی تهیه کننده ویژه برنامه ماه رمضان شبکه سلامت از حضور میهمانان ویژه در این برنامه خبر داد و گفت: «خرم شهر» برنامه ای گفت و گو محور است و هر روز با دعوت از یک میهمان روایتی متفاوت از زندگی او ارائه می کند.

رجبی ادامه داد: بینندگان در سال های گذشته عادت کرده اند که ساعت های قبل از افطار قصه ها و زندگی افراد مختلف را از برنامه های گفتگو محور شبکه های سیما ببیند، در برنامه «خرم شهر» ما به دنبال قصه ها و روایت های آدم های مختلف هستیم اما با یک رویکرد متفاوت. میهمانان ما کسانی هستند که به موفقیت هایی در زندگی خود رسیده و در ضمن اگر مشکلاتی هم داشته اند با سعی، تلاش و امید به آینده توانسته اند آن ها را پشت سر بگذارند.

تهیه کننده «خرم شهر» با اشاره به متفاوت بودن این برنامه با دیگر برنامه های گفتگو محور، گفت: در کل شکل برنامه «خرم شهر» با دیگر برنامه های گفتگو محور متفاوت است، تلاش کرده ایم در هر برنامه یک چهره مشهور سینمایی، تلویزیونی و ورزشی را وارد قصه کنیم که با واکنش میهمان ها اتفاقات جالبی می افتد، تلاش کرده ایم شکل جدیدی را در قالب یک برنامه گفتگو محور ایجاد کنیم.

تهیه کننده برنامه درباره فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص بحث مواسات و همدلی تصریح کرد: در این چند قسمتی که از این برنامه پخش شده گروه های جهادی روایتگر حس همدلی و مواسات بوده اند، تیم مستند سازی ما به شهرهای مختلف می روند و مستند های مختلفی را از گروه های جهادی و فعالیت های خیر خواهانه مردمی را تولید و پخش می کنیم.

وی اظهار داشت: در «خرم شهر» چند نفر از خبرنگاران و اهالی رسانه در حوزه اجتماعی در اتاق فکر برنامه سوژه پردازی و تحقیق را به عهده دارند و بعد از جمع بندی داستان، روند ساخت را مطابق با آن سوژه ها پیش می بریم.

رجبی با اشاره به انتخاب نام این برنامه گفت: در انتخاب این نام چند مورد را مدنظر قرار دادیم، اولا پایان ماه مبارک رمضان مصادف است با 3 خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهراست و نکته دیگر این که ترکیبی از دو نام خرم و شهر که اگر دقت کرده باشید این دو کلمه را جدا از هم قرار داده ایم، شهر به معنای ماه در عربی که اشاره به ماه رمضان است و خرم که به معنای سرسبزی که نماد همان امید که ما سعی می کنیم در این برنامه به مردم منتقل کنیم و در آرم این برنامه هم از درخت که نماد خرمی و ماه که نشان دهنده ماه مبارک رمضان استفاده کرده ایم.

وی ادامه داد: این برنامه استحقاق این را دارد که یکی از پر بیننده ترین برنامه های تلویزیونی باشد، خوشبختانه شاهد بازخورد خوبی از سوی بینندگان این برنامه در فضای مجازی هستیم. اجرای برنامه «خرم‌شهر» برعهده محمدحسین امیدی و تیتراژ ابتدایی این برنامه را مصطفی پاشایی بر اساس ترانه‌ای از حامد عسکری خوانده، حمید عابدی خواننده آیتم‌های برنامه است و تیتراژ پایانی نیز مناجاتی با حال و هوای ماه مبارک رمضان و با نوای محمدحسین پویانفر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار