جلسه کارگروه رزمایش همدلی و کمک مومنانه به میزبانی سازمان دانش آموزی منطقه چهار

تهران (پانا) - گلشن، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه چهار در جلسه کارگروه رزمایش همدلی و کمک مومنانه بر اجرا و حمایت همه جانبه از این طرح تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۰۶۱۵۹۱
لینک کوتاه کپی شد
جلسه کارگروه رزمایش همدلی و کمک مومنانه به میزبانی سازمان دانش آموزی منطقه چهار

به گزارش پانا، کارگروه رزمایش همدلی و کمک مومنانه در دفتر سازمان دانش آموزی منطقه چهار برگزار شد.

در این جلسه گلشن، معاون پرورشی و تربیت بدنی؛ کهن، جانشین فرمانده بسیج دانش آموزی و فرهنگیان؛ مهبودی، کارشناس مسوول انجمن اولیا و مربیان؛ مرادی، کارشناس مسئول رفاه و فکور، مدیر سازمان دانش آموزی منطقه با رعایت پروتکل های بهداشتی حضور داشتند.

گلشن، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه چهار در جلسه کارگروه رزمایش همدلی و کمک مومنانه بر اجرا و حمایت همه جانبه از این طرح تاکید کرد.

کهن با اشاره به اینکه از مدارس شناسایی شده تا به حال ١٠٠ خانواده از طریق طرح بهنام محمدی و سازمان دانش آموزی سبد کالا دریافت کردنده اند، گفت: مبالغی از خیرین مدارس جمع آوری و با هماهنگی های انجام شده نسبت به تهیه سبد غذایی و اقلام مورد نیاز خانواده های بی بضاعت در این ایام نورانی اقدام گردید تا تسکین آلام و شادی دل های این عزیزان رقم زده شود.

فکور، مدیر سازمان دانش آموزی منطقه چهار بیان کرد: در این طرح علاوه بر کمک مومنانه، به تعدادی از نیازمندان مبلغ یک میلیون و پانصد هزار ریال به صورت نقدی پرداخت و به تعدادی از خانوارها بسته های اقلام غذایی تخصیص داده شد.
فکور ادامه داد: در همین راستا سازمان دانش آموزی منطقه چهار ضمن اطلاع رسانی شایسته و ارسال بخشنامه و پیگیری در فضای مجازی و گروه های مجازی مدارس اقدام به جمع آوری اطلاعات دانش اموزان کم بضاعت از مدیران مدارس نموده است. گفتنی است: از ابتدای ماه مبارک رمضان نسبت به تهیه تعداد ٦٥ سبد کالا به ارزش یکصد و بیست میلیون ریال اقدام و به خانواده های کم بضاعت و آبرومند مناطق محروم منطقه چهار اهدا شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار