استاندار زنجان در آیین بزرگداشت مقام معلم:

جوانانی که ماحصل تربیت فرهنگیان هستند، همواره پای نظام و انقلاب بوده و از خط رهبری پیروی کرده اند

زنجان (پانا) - آیین بزرگداشت مقام معلم به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور، وزیر آموزش و پرورش، استانداران، مدیران کل آموزش و پرورش و معلمان منتخب استانها در محل استانداری هر استان برگزار شد.‌

کد مطلب: ۱۰۶۱۵۰۶
لینک کوتاه کپی شد
جوانانی که ماحصل تربیت فرهنگیان هستند، همواره پای نظام و انقلاب بوده و از خط رهبری پیروی کرده اند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش زنجان، فتح‌الله حقیقی استاندار زنجان عصر امروز در مراسم تقدیر از فرهنگیان منتخب استان، که همزمان با مراسم تقدیر از فرهنگیان نمونه کشور و به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد، اظهار کرد: فرهنگیان ایران اسلامی در دوران انقلاب و پس از آن حضوری معناداری داشتند و پس از انقلاب در طول چهل‌ساله این نظام جوانانی که ماحصل تربیت فرهنگیان هستند، همواره پای نظام و انقلاب بوده و از خط رهبری پیروی می‌کردند.

این مقام مسئول ادامه داد: قطعا دانش‌آموزان از معلمان خود الگوگیری می‌کنند به همین دلیل معلمان همواره سرمشق دانش‌آموزان در همه دوران‌ و زندگیشان هستند و همانند چراغ هدایتی، مسیر زندگی را به دانش‌آموزانشان نشان می‌دهند.

وی با بیان اینکه معلمان در ایام کرونایی نیز در عرصه خدمت حضور یافته و فعالیت آموزشی خود را ادامه دادند، افزود: این اقدام معلمان جز ایثار و از خودگذشتگی چه نامی می‌تواند به خود بگیرد. در این ایام نیز ارتباط معلمان با دانش‌آموزان قطع نشده است و وظیفه همه ما این است که معلمان را تکریم کنیم.

حقیقی تصریح کرد: بی‌شک اولیا و دانش‌آموزان قدردان زحمات معلمان بوده و دعای خیر برای آنان دارند و از معلمان، دانش‌آموزان و اولیای آنان تقاضا می‌کنیم تا در فرآیند تحصیل الکترونیک یکدیگر را مراعات کنند تا مشکلات برطرف شده و مسیر آموزش الکترونیک هموارتر شود.

وی با اشاره به وجود ایراداتی در مورد تحصیل مجازی، یادآور شد: باید این ایرادات منتقل و برای رفع آن چاره‌اندیشی شود تا در آینده نیز از این بستر بهره‌مند شد ولی تحقق این امر نیازمند صبوری و همکاری است تا مشکلات حل شده و همگان به راحتی با این مسئله ارتباط برقرار کرده باشند.

استاندار زنجان با قدردانی از زحمات مدیر کل آموزش و پرورش زنجان و فعالیت مجموعه آموزش و پرورش استان در ارتقای شاخص‌های آموزشی و ایجاد آرامش در این دستگاه، یادآور شد: تاکید مدیریت استان بر وجود نقشه راه برای دستگاه‌ها و حرکت در این محور است و اگر نقشه‌راه تدوین و اهداف مشخص شود، برنامه‌ریزی برای رسیدن به اهداف راحت‌تر می‌شود.

نماینده عالی دولت در استان زنجان با اشاره به اقدامات انجام‌شده در رابطه با پیشگیری و درمان بیماری کرونا، عنوان کرد: با اجرای پایلوت طرح غربالگری در استان شناسایی افراد مبتلا انجام شد و اگر این اتفاق رخ نمی‌داد استان زنجان شرایط خطرناکی را سپری می‌کرد.

وی با بیان اینکه در مورد سلامت مردم کوتاهی نکرده و کم کاری پذیرفته نیست، افزود: با بهره‌گیری از توان کامل نیروها بحث غربالگری انجام و از شیوع این ویروس در استان جلوگیری شد که این اقدام موجب حضور نماینده سازمان بهداشت جهانی در استان و تقدیر از اقدامات موجود شد.

شایان ذکر است در پایان حقیقی استاندار زنجان به نیابت از رییس جمهور لوح معلمان منتخب استان را به آن‌ها اهدا کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار