وزیر آموزش ‌و پرورش در دیدار با رئیس صداوسیما:

آموزش ‌و پرورش و رسانه ملی مأموریت مشترکی برای تولید محتوا برای مخاطبان دارند

با توجه به آموزش در اپلیکیشن شاد و تلویزیون، تعلیم و تربیت دانش‌آموزان نباید قطع شود

تهران (پانا) - وزیر آموزش ‌و پرورش در دیدار با رئیس صداوسیما با اشار به این که آموزش ‌و پرورش و رسانه ملی مأموریت مشترکی برای تولید محتوا برای مخاطبان دارند، تاکید کرد با توجه به تجربیات کسب شده در این مدت به‌ویژه آموزش تلویزیونی و آموزش در اپلیکیشن شاد، جریان تعلیم و تربیت دانش‌آموزان ایران اسلامی‌به هیچ وجه نباید قطع شود .

کد مطلب: ۱۰۶۱۴۷۴
لینک کوتاه کپی شد
آموزش ‌و پرورش و رسانه ملی مأموریت مشترکی برای تولید محتوا برای مخاطبان دارند

به‌گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، محسن حاجی میرزایی در این دیدار، با قدردانی از اقدامات رسانه ملی و همکاری با آموزش‌وپرورش در شرایط شیوع کرونا در کشور گفت: وزارت آموزش‌وپرورش و رسانه ملی مأموریت مشترکی دارند و آن تولید محتوا برای چشم، گوش و قلب مخاطبان است و این فرصت، ظرفیت و توانمندی فوق‌العاده است که جامعه به ما داده است.

وی با اشاره به اینکه شیوع کرونا پدیده جهانی و عالم‌گیر بود و قطعاً رفتار کشورها و چگونگی برخورد آن‌ها با این اپیدمی قابل ‌مقایسه است، گفت: جمهوری اسلامی ایران در یک کار هماهنگ جزو کشورهایی است که بهترین واکنش را در بهترین زمان به این پدیده نشان داد.

وزیر آموزش‌وپرورش افزود: آموزش‌وپرورش هم مأمور بود در مقابل این پدیده به‌سرعت واکنش نشان دهد و اولین نقطه‌ای که به‌نظر ما رسید صداوسیما بود که انصافاً با تمام انرژی و سرعت عمل و رفتار انقلابی پای کار آمدند و بعد از تعطیلی مدارس به‌سرعت بحث آموزش در شبکه‌های مختلف گسترش پیدا کرد و رضایت مخاطبان هم تأمین شده است.

حاجی میرزایی گفت: در کنار همکاری رسانه ملی، آموزش‌ و پرورش باید تدبیر دیگری نیز اتخاذ می‌کرد و آن حرکت به سمت فضای مجازی و آموزش الکترونیکی و در نهایت راه‌اندازی نرم‌افزار و اپلیکیشن شاد بود که الحمدلله مورد استقبال معلمان و دانش‌آموزان قرار گرفته است.

وزیر آموزش و پرورش از اعلام هشدار سازمان بهداشت جهانی درباره احتمال شیوع موج دوم کرونا در پاییز خبر داد و اشاره کرد: بر این اساس، ما در آموزش و پرورش باید کاملا آماده باشیم تا با توجه به تجربیات کسب شده در این مدت به‌ویژه آموزش تلویزیونی و آموزش در اپلیکیشن شاد، جریان تعلیم و تربیت دانش‌آموزان ایران اسلامی‌به هیچ‌وجه قطع نشود.

حاجی میرزایی با ارائه گزارشی از عملکرد و اقدامات صورت گرفته در فضای مجازی و اشاره به ویژگی‌های آموزش در فضای مجازی و نرم‌افزار شاد، از رئیس رسانه ملی درخواست کرد در این مأموریت مهم آموزش‌ و پرورش را با تمام ظرفیت‌های رسانه‌ای خود در سراسر کشور یاری کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار