مدیرکل آموزش و پرورش قزوین در گفتگو با پانا:

94 درصد کلاس های درس قزوین در شبکه شاد تشکیل شد

قزوین (پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از تشکیل 94 درصد کلاس های درصد در شبکه شاد خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۶۱۴۶۲
لینک کوتاه کپی شد
94 درصد کلاس های درس قزوین در شبکه شاد تشکیل شد

حسنعلی اصغری در حاشیه ویدیو کنفرانس رئیس جمهور با معلمان به منسبت هفته معلم در گفتگو با پانا، با تبریک این هفته خجسته، اظهار کرد: ما تمام سعی خود را کردیم تا به عناوین مختلف هفته معلم را به معلمان و فرهنگیان استان تبریک بگوییم چراکه این روزها بر خلاف سال های گذشته محدودیت هایی را به جهت ویروس کرونا داشتیم و افتخار دیدار و تجلیل همه همکاران از ما گرفته شد.

وی به ویدیو کنفرانس رئیس جمهور با معلمان اشاره و بیان کرد: دکتر روحانی با برخی معلمان به صورت ویدیو کنفرانس برنامه ای داشتند و در این برنامه ما هم به نمایندگی از کل معلمان از پنج معلم استان تجلیل کردیم.

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین با اعلام اینکه 26 هزار معلم شاغل و بازنشسته در استان وجود دارد، گفت: این معلمان و فرهنگیان بزرگوار عذر ما را بپذیرند که شرایط به گونه ای رقم خورده تا نتوانیم به مناسبت هفته معلم برنامه هایی در شأن این عزیزان داشته باشیم.

اصغری افزود: البته قرار است برنامه ای را با حضور برخی از معلمان 14 منطقه آموزش و پرورش استان به صورت ویدیو کنفرانس برگزار کنیم.

وی در مورد شبکه شاد نیز اظهار کرد: 67.5 درصد دانش آموزان استان در این شبکه مشارکت داشته اند و 94 درصد کلاس ها هم تشکیل شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین تصریح کرد: برای مناطق محروم بسته های آموزشی در قالب کتاب و جزوه ارسال کردیم و در برخی مناطق به شکل مقتضی و رعایت اصول بهداشتی کلاس ها برگزار شد تا دانش آموزان از تحصیل بازنمانند و آموزش تعطیل نشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار