جمعی از دانش آموزان افتخار آفرین مسابقات نانو:

حمایت مسئولین و معلمین سرآغاز حرکت های علمی دانش آموزان است

هرمزگان(پانا)-جمعی از دانش آموزان هرمزگانی مدال آور در مسابقات نانو کشور با حضور در دفتر مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان، از حمایت های مدیرکل و زحمات معلمان قدردانی کردند.

کد مطلب: ۱۰۶۱۴۴۹
لینک کوتاه کپی شد
حمایت مسئولین و معلمین سرآغاز حرکت های علمی دانش آموزان است

به نقل اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان، موسی دادی زاده سرخائی مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با ابراز خرسندی از کسب موفقیت های بدست آمده توسط دانش آموزان نانو استان، گفت: هر مدال و افتخاری که یک دانش آموز بدست می آورد، نشانگر زحمات بیشمار معلمان است که در پشت این مدال نهفته است.

وی گفت: نتیجه و ثمره کار معلمان در مدرسه، افتخارآفرینی دانش آموزان در عرصه های بزرگ علمی و دانشگاهی ظهور می کند. پس بنابراین دانش آموزان نخبه نیز باید مسئولیت خود را در قبال کشور و جامعه به منصه ظهور رسانند.

دادی زاده نخبگان علمی هرمزگان را به فراگیری علوم و کسب تجربه های گران سنگ دعوت کرد و افزود: هرمزگان به فرزندان برومند و فهیم خود که سکاندار مدیریت فردای این استان را به دست گبیرند احتیاج دارد و آموزش و پرورش در راستای پیشرفت دانش آموزان از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

نماینده نخبگان نانوی استان ضمن تبریک روز معلم به همه فرهنگیان استان گفت: تلاش معلمان و حمایت مسئولین سنگ بنای پیشرفت دانش آموزان است و موفقیت های حاصل شده نتیجه همین پشتکار معلمان و مسئولین آموزش و پرورش بوده است.

وی رونق پژوهشسرا ها را نقطه عطف حرکت های پژوهشی دانش آموزان برشمرد و اضافه کرد: ایجاد ارتباط و پیوند بین پژوهش سرا ها و دانشگاه می تواند روند فعالیت های پژوهشی دانش آموزان را تداوم بخشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار