دستگیری کلاهبرداران 4 میلیاردی حواله خودرو در شیراز

شیراز (پانا) - جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس از دستگیری 2 کلاهبردار حرفه‌ای که به بهانه فروش حواله خودرو، 4 میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بودند خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۶۱۳۸۵
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری کلاهبرداران 4 میلیاردی حواله خودرو در شیراز

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ یوسف ملک‌زاده، گفت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس مبنی بر کلاهبرداری در یکی از سایت‌های مجازی با ترفند فروش حواله خودرو، موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از کارکنان انتطامی شهرستان شیراز قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که کلاهبرداران با ترفندهای زیرکانه طعمه‌های خود را انتخاب و پس از جلب اعتماد، حواله خودرو پراید که جعلی بوده است را با قیمت نازلتر از بازار به آنان می‌‌فروختند.

سرهنگ "ملک‌زاده" گفت: با توجه به شیوه و شگرد متهمان در این نوع کلاهبرداری، ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضائی و با ترفندهای خاص پلیسی، موفق شدند در این خصوص 2 نفر کلاهبردار را شناسایی و در یک عملیات ضربتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان در بازجویی فنی و تخصصی به 4 میلیارد ریال کلاهبرداری از تعدادی شهروند شیرازی اقرار کردند، گفت: در بازرسی از مخفیگاه آنان حدود 30 حواله جعلی خودرو پراید و کارت‌های بانکی که به حساب آنها وجوه مالباختگان واریز شده بود کشف شد.

سرهنگ "ملک‌زاده" با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، به شهروندان توصیه کرد در سایت‌های مجازی مواظب افراد کلاهبردار که از این طریق سوء استفاده می‌کنند و طعمه‌های خود را با خرید و فروش کالا به قیمت ارزان تر از بازار انتخاب می‌کنند باشید تا آنان نتوانند به اهداف پلید خود دست یابند و هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله با شماره تلفن 110 در اختیار پلیس بگذارید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار