سرپرست معاونت آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

تولید بیش از 750 فیلم آموزشی توسط دبیران متوسطه شهرستانهای استان تهران

تهران(پانا) - همزمان با آغاز هفته گرامیداشت مقام معلم، اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی متوسطه از دبیران فعال که در آموزش تلویزیونی و مدرسه مجازی وبگاه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران فعالیت داشتند تقدیر کرد.

کد مطلب: ۱۰۶۱۳۳۸
لینک کوتاه کپی شد
تولید بیش از 750 فیلم آموزشی توسط دبیران متوسطه شهرستانهای استان تهران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، غلامرضا بختیاری سرپرست معاونت آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معلم شهید استاد مرتضی مطهری و تبریک فرارسیدن هفته معلم گفت: در پی تعطیلی مدارس سراسر کشور با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی با همکاری دبیران توانمند و فعال استان به ایجاد بستر آموزش از راه دور اقدام نمود که این امر از روز شنبه 10 اسفند 1398 با حضور دبیران برجسته دوره اول و دوم متوسطه در پخش زنده تلویزیونی برنامه‌های آموزشی و با هدف کاستن دغدغه خانواده ها و اولیای مدرسه پیرامون عقب ماندگی تحصیلی دانش آموزان آغاز شد.

او افزود: سپس با همکاری اداره فناوری و تخصیص فضایی مجازی برای بارگزاری آثار تولید شده توسط دبیران خلاق استان، مدرسه مجازی نیز روی وبگاه اداره کل آموزش و پرورش استان شکل گرفت و لینک آن از طریق گروه های مختلف به اطلاع دبیران، مدیران مدارس و دانش آموزان رسید.

بختیاری با اشاره به اینکه طی دو ماه گذشته و حتی در ایام تعطیلات رسمی نوروزی، 21 نفر از دبیران دوره اول و دوم متوسطه این استان در شبکه‌های تلویزیونی به برنامه های آموزشی پرداخته اند، تاکید کرد: بالغ بر دویست خرده جلسه تدریس برای بخش های باقیمانده از کتاب های درسی ارائه گردید.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه دبیران و سرگروه های درسی مناطق نیز با هدایت مسؤولین دبیرخانه های درسی استان به ساخت و تولید فیلم‌های آموزشی پرداختند، تصریح کرد: 109 اثر با استانداردهای مطلوب در سایت استانی بارگزاری شد و این تولیدات تاکنون از مرز 750 فیلم هم فراتر رفته است.

بختیاری با ابراز خرسندی از همت و تلاش مجدانه همکاران استان در تحقق شعار "آموزش تعطیل نیست" خاطرنشان کرد: این معاونت از زحمات این معلمان که در این برهه خاص و شرایط پیش‌بینی نشده، دوشادوش اداره تکنولوژی و گروههای آموزشی استان به فعالیت پرداختند، قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار