ماجرای عجیب در آلمان؛ فوتبالیستی که مُرده بود، زنده شد

تهران (پانا) - اتفاقی عجیب در فوتبال آلمان رخ داده است، بازیکنی که 4 سال پیش رسما خبر فوتش منتشر شده بود، این روزها زنده و در حال کلاهبرداری است.

کد مطلب: ۱۰۶۱۲۶۵
لینک کوتاه کپی شد
ماجرای عجیب در آلمان؛ فوتبالیستی که مُرده بود، زنده شد

در روزهایی که جهان فوتبال درگیر شیوع کرونا ویروس شده و حجم وسیع اخبار درباره ادامه برگزاری یا لغو مسابقات لیگ داخلی در کشورهاست، خبری عجیب فضای موجود در ورزش جهان را تحت تاثیر قرار داد.

رسانه‌های آلمانی ساعاتی پیش از زنده شدن فوتبالیستی خبر دادند که 4 سال پیش به صورت رسمی خبر مرگش از سوی پلیس اعلام شده بود.

هیانیک کامبا فوتبالیست دورگه آلمانی - کنگویی که از بازیکنان آکادمی شالکه بود و در تیم‌های نه چندان مطرح آلمان بازی کرده بود، بازیکنی است که 4 سال قبل رسما از سوی پلیس کنگو تایید شد که در سانحه رانندگی جان باخته است و حتی مراسم خاکسپاری او در کنگو انجام شد.

اما حالا پس از 4 سال اتفاقی عجیب رخ داده و رسانه‌های آلمانی به نقل از منابع محلی خود گفته‌اند کامبا زنده است و طی روزهای اخیر در منطقه روهر رویت شده است؛ موضوعی که دادستان عمومی منطقه روهر را رسما وارد ماجرا کرده و تحقیق گسترده درباره زنده بودن این فوتبالیست آغاز شده است.

بنابر گزارشی که رسانه‌های آلمانی منتشر کرده‌اند، زنده بودن کامبا قطعی است اما ماجرای مرگ او یک کلاهبرداری هماهنگ از سوی کامبا و همسرش بوده است. همسر کامبا 4 سال پیش با گواهی فوتی که برای او صادر شده بود توانست در آلمان 100 هزار یورو از بیمه برای حقوق این بازیکن دریافت کند اما حالا او هم با رویت همسرش با چالشی بزرگ روبرو شده و احتمالا هر دو نفر زندانی خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار